Знай свої права: що має знати споживач, купуючи текстильні вироби

Текстильні вироби — одяг, білизна, рушники, постіль, трикотаж тощо – є об’єктом державного ринкового нагляду, який здійснює Держпродспоживслужба, відповідно до Технічного регламенту назв текстильних волокон і відповідного етикетування та маркування вмісту складників сировинного складу текстильних виробів (наказ Мінекономіки від 28.07.2020 № 1408).

Нагадуємо споживачам, що під час вибору текстильних виробів варто звернути увагу на наявність чіткої, повної та зрозумілої інформації про товар, зокрема:

  • Склад матеріалу (у відсотках для кожного волокна).
  • Назва виробника / імпортера та його адреса.
  • Розмір виробу.
  • Умови догляду (прання, прасування, сушіння).
  • Країна походження.
  • Партія або артикул товару.

При придбанні текстильних виробів споживач має право:

  • на достовірну та доступну інформацію про товар;
  • на належну якість продукції;
  • на обмін або повернення непродовольчого товару належної якості протягом 14 днів (якщо він не був у використанні та збережено товарний вигляд), крім товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) споживачами (покупцями), перелік яких затвердженому постановою Уряду від 19.03.1994 №177;
  • на захист своїх прав у разі придбання неякісного або неправильно маркованого товару.

У випадку, якщо ваші права споживача порушено, або ви маєте сумніви в якості та безпечності текстильних виробів – завертайтесь до Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області.