За минулий тиждень Головним управлінням Держпродспоживслужби в Херсонській області перевірено 621 об’єкт на предмет дотримання обмежувальних карантинних вимог

З метою запобігання поширенню на території Херсонської області гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом  SARS-CoV-2, забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення фахівцями Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області щоденно здійснюється контроль дотримання суб’єктами господарювання протиепідемічних заходів під час провадження діяльності в період карантину.

За період з 14 по 20 лютого 2022 року фахівцями Головного управління самостійно, а також у складі COVID – патрулів разом з представниками Національної поліції, органів місцевого самоврядування та місцевої влади перевірено 621 об’єкт на предмет дотримання суб’єктами господарювання обмежувальних карантинних вимог. Порушення встановлено на 133 об’єктах.

 Охоплено перевірками:

  • об’єктів роздрібної торгівлі харчовими продуктами– 326, з них працювали з порушеннями 77 об’єктів;
  • закладів громадського харчування– 28, у 6 закладах виявлені порушення карантинних вимог;
  • об’єктів непродовольчої торгівлі– 128, на 31 об’єкті виявлені порушення карантинних обмежень;
  • дошкільних закладів освіти– 27, у 3 закладах виявлені порушення;
  • закладів загальної середньої освіти– 16, на 2 встановлені порушення;
  • 96 інших об’єктів, з яких працювали з порушеннями – 14.

За вказаний період фахівцями Головного управління складено 90 протоколів про адміністративне правопорушення, з них 70 протоколів за статтею 42 КУпАП та 20 протоколів за частиною 2 статті 44-3 КУпАП.

З метою недопущення порушень у подальшому та усуненню виявлених кожному порушнику надані відповідні письмові пропозиції.

Проводилась також активна роз’яснювальна робота з суб’єктами господарювання щодо протиепідемічних вимог.

За звітний період надійшло 2 пакети документів щодо розгляду випадків захворювання на COVID-19 серед медичних працівників, всі опрацьовані, надані відповідні довідки.