Напівфабрикатами називають продукти, які майже готові до вживання і вимагають тільки мінімальної кулінарної обробки.
Найбільш безпечний вид напівфабрикатів – заморожені овочі. Небезпечними вони можуть стати лише за умови тривалого неправильного зберігання і багаторазового заморожування-розморожування. Різноманітні м’ясні та рибні страви, заморожені готові обіди можна зберігати понад три місяці, при цьому їх смакові якості не змінюються.
При купівлі напівфабрикатів, насамперед, необхідно звертати увагу на дотримання умов зберігання, визначених виробником. Тільки це може гарантувати якість та безпечність продукції протягом усього терміну зберігання.
Також важливим чинником безпечності напівфабрикату є наявність повної інформації на пакуванні. Має бути зазначено виробника, його адресу та контактні дані, склад продукції, в тому числі наявність алергенів, термін та умови зберігання.
При виявленні відхилення в якості чи безпеці напівфабрикату необхідно звернутись, передусім, до продавця. В разі, коли на звернення споживача відсутня реакція, або вона не є задовільною, споживач може адресувати скаргу до територіального органу Держпродспоживслужби. В скарзі необхідно зазначити свої контактні дані, реквізити суб’єкта господарювання, на якого скаржаться (назва юридичної особи або фізична особа-підприємець, адреса).
На цій підставі Держпродспоживслужба проведе повне та всебічне вивчення фактів, викладених у скарзі, та дасть ґрунтовну відповідь на неї.
28.02.2019
Як вибрати якісні напівфабрикати
Напівфабрикатами називають продукти, які майже готові до вживання і вимагають тільки мінімальної кулінарної обробки.
Найбільш безпечний вид напівфабрикатів – заморожені овочі. Небезпечними вони можуть стати лише за умови тривалого неправильного зберігання і багаторазового заморожування-розморожування. Різноманітні м’ясні та рибні страви, заморожені готові обіди можна зберігати понад три місяці, при цьому їх смакові якості не змінюються.
При купівлі напівфабрикатів, насамперед, необхідно звертати увагу на дотримання умов зберігання, визначених виробником. Тільки це може гарантувати якість та безпечність продукції протягом усього терміну зберігання.
Також важливим чинником безпечності напівфабрикату є наявність повної інформації на пакуванні. Має бути зазначено виробника, його адресу та контактні дані, склад продукції, в тому числі наявність алергенів, термін та умови зберігання.
При виявленні відхилення в якості чи безпеці напівфабрикату необхідно звернутись, передусім, до продавця. В разі, коли на звернення споживача відсутня реакція, або вона не є задовільною, споживач може адресувати скаргу до територіального органу Держпродспоживслужби. В скарзі необхідно зазначити свої контактні дані, реквізити суб’єкта господарювання, на якого скаржаться (назва юридичної особи або фізична особа-підприємець, адреса).
На цій підставі Держпродспоживслужба проведе повне та всебічне вивчення фактів, викладених у скарзі, та дасть ґрунтовну відповідь на неї.