Вимоги до інформації про знижки (розпродаж) товарів у зовнішній рекламі

У сучасній роздрібній торгівлі великі супермаркети та інші магазини зі значним вибором товарів все частіше звертаються до такого методу залучення покупців, як надання всіляких торгових знижок.

Знижки (розпродаж) можуть бути сезонні, спеціальні, бонусні та інші.

Слід зазначити, що відповідно до Закону України «Про рекламу», є певні вимоги щодо розповсюдження даної рекламної інформації, а саме:

-реклама про знижку цін на продукцію, про розпродаж повинна містити відомості про місце, дату початку і закінчення знижки цін на продукцію, розпродаж, а також про співвідношення розміру знижки до попередньої ціни реалізації товару;

-реклама про проведення конкурсів, лотерей, розіграшів, призів заходів рекламного характеру тощо повинна містити інформацію про строки та місце проведення цих заходів та вказувати інформаційне джерело, з якого можна дізнатися про умови та місце проведення цих заходів.

У випадках, коли реклама розповсюджується з порушенням вимог Закону України «Про рекламу», слід звертатись до Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області.