4 січня під головуванням заступника голови Горностаївської районної державної адміністрації Олександра Сушко відбулось засідання Державної надзвичайної протиепізоотичної комісії (ДНПК) при Горностаївській районній державній адміністрації на якому було заслухано інформацію начальника Горностаївського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області Василя Колісника про роботу ДНПК за 2020 рік та стан виконання прийнятих попередніх рішень.
Розглянувши питання порядку денного, з метою вжиття спільних заходів направлених на посилення державного та відомчого контролю на потужностях, які використовуються для утримання тварин, виробництва та реалізації якісної і безпечної продукції тваринництва, недопущення незаразних захворювань і виникнення отруєнь серед тварин та бджіл, проведення активної просвітницької та інформаційно-консультативної роботи серед суб’єктів господарювання, власників тварин та населення району протокольним рішенням № 1 від 4.01.2021 року затверджено:
- План роботи Державної надзвичайної протиепізоотичної комісії при Горностаївській районній державній адміністрації на 2021 рік;
- Комплексний план заходів з профілактики і ліквідації незаразних хвороб тварин, контролю живих тварин та харчових продуктів, проведення просвітницької та інформаційно-консультативної роботи на 2021 рік;
- План спільних заходів щодо порядку обліку, утримання та переміщення пасік, попередження та ліквідації хвороб і отруєнь бджіл пестицидами на 2021 рік.
Керівників Горностаївської районної державної лікарні ветеринарної медицини, виконавчих комітетів Горностаївської селищної та Костянтинівської сільської об’єднаних територіальних громад, ТОВ «Гримат Групп», ПСП «Дружба», ФГ «Екофарм» та Горностаївського осередку «Спілки пасічників Херсонської області» зобов’язано забезпечити проведення планових заходів.
Підсумовуючи засідання, головою комісії було акцентовано увагу присутніх на належне виконання прийнятих протокольних рішень ДНПК, виконавчу дисципліну та персональну відповідальність посадових осіб за неналежне виконання визначених завдань та заходів.
Контроль за виконанням рішення ДНПК покладено та Горностаївське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області.
04.01.2021
Відбулось засідання ДНПК при Горностаївській райдержадміністрації
4 січня під головуванням заступника голови Горностаївської районної державної адміністрації Олександра Сушко відбулось засідання Державної надзвичайної протиепізоотичної комісії (ДНПК) при Горностаївській районній державній адміністрації на якому було заслухано інформацію начальника Горностаївського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області Василя Колісника про роботу ДНПК за 2020 рік та стан виконання прийнятих попередніх рішень.
Розглянувши питання порядку денного, з метою вжиття спільних заходів направлених на посилення державного та відомчого контролю на потужностях, які використовуються для утримання тварин, виробництва та реалізації якісної і безпечної продукції тваринництва, недопущення незаразних захворювань і виникнення отруєнь серед тварин та бджіл, проведення активної просвітницької та інформаційно-консультативної роботи серед суб’єктів господарювання, власників тварин та населення району протокольним рішенням № 1 від 4.01.2021 року затверджено:
Керівників Горностаївської районної державної лікарні ветеринарної медицини, виконавчих комітетів Горностаївської селищної та Костянтинівської сільської об’єднаних територіальних громад, ТОВ «Гримат Групп», ПСП «Дружба», ФГ «Екофарм» та Горностаївського осередку «Спілки пасічників Херсонської області» зобов’язано забезпечити проведення планових заходів.
Підсумовуючи засідання, головою комісії було акцентовано увагу присутніх на належне виконання прийнятих протокольних рішень ДНПК, виконавчу дисципліну та персональну відповідальність посадових осіб за неналежне виконання визначених завдань та заходів.
Контроль за виконанням рішення ДНПК покладено та Горностаївське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області.