Українці найбільше скаржаться на якість непродовольчих товарів та послуги ЖКГ

У 2020 році до Держпродспоживслужби надійшло понад 20,9 тисяч пропозицій, звернень, скарг та заяв від громадян з питань захисту споживачів.

Найбільша кількість (41,5%)споживачів скаржилися на якість непродовольчих товарів. Також велика кількість звернень (29,5%) стосувалася якості 1. 5,1% споживачів були незадоволені якістю продовольчих товарів.

Минулого року Держпродспоживслужба перевірила безпеку товарів, надання послуг (робіт) на суму понад 72,8 млн. грн. Упереджено придбання і використання населенням України недоброякісних продовольчих, непродовольчих товарів та послуг (робіт) на суму понад 35,6 млн. грн. (48,9%). Споживачам повернуто 10,2 млн грн за неякісні товари та надані послуги.

«Кожен має право на отримання якісних і безпечних товарів та послуг, – зазначає Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька. – Уже зараз ми працюємо над спрощенням процедури захисту прав для споживачів. Мова йде, перш за все, про ефективну комунікацію в digital». 

Одним із пріоритетів Держпродспоживслужби є захист громадян. З тим, щоб на прилавки і в магазини потрапляла тільки якісна і безпечна продукція. А споживачі отримували лише якісні послуги.