У випадку коли температура повітря в житлових приміщеннях нижче 18°С

Відповідно до вимог “Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення”, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005р.         № 630 (із змінами), послуги з централізованого опалення повинні відповідати нормативній температурі повітря у приміщеннях квартири (будинку садибного типу) за умови їх утеплення споживачами та вжиття власником (балансоутримувачем) будинку та/або виконавцем заходів утеплення місць загального користування будинку. 

Якщо фактична температура в житлових приміщеннях нижча нормативної, громадяни мають право вимагати від надавача послуг здійснення перерахунків в частині зменшення плати за послугу відповідно до Порядоку проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України     від 17.02.2010 року № 151.  

У разі неналежного надання послуг або ненадання послуг з централізованого опалення громадяни мають право:

-повідомити про такий факт виконавця в усній формі за допомогою телефонного зв’язку чи у письмовій формі. Отримати підтвердження про отримання  надавачем послуг даної інформації;

-повідомлення заявника незалежно від його форми (усне або письмове) обов’язково реєструється виконавцем послуг у журналі реєстрації заявок громадян;

-у разі невизнання виконавцем факту неналежного надання або ненадання послуги, узгодити з виконавцем точний час та дату проведення перевірки викладеного факту у приміщенні заявника;

-скласти акт-претензію за результатами перевірки, який за відсутності представників виконавця є дійсний за умови підписання його не менше як двома споживачами;

-подати акт-претензію виконавцю та отримати підтвердження про реєстрацію його в журналі реєстрації актів-претензій. Виконавець зобов’язаний розглянути такий акт-претензію і повідомити протягом трьох робочих днів заявника про результати розгляду;

-у разі незгоди однієї з сторін з результатами перевірки визначають час і дату повторної перевірки для проведення якої запрошують представника уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування.

-у разі необхідності громадяни мають право на судове розв’язання спорів.