У травні фахівцями відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Великоолександрівського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області проведено 42 моніторингових відвідувань закладів щодо дотримання карантинних обмежень, в тому числі закладів торгівлі харчовими продуктами – 19, харчової промисловості-1, банківських установ, поштових відділень-2, аптек-1, інших закладів, діяльність яких заборонено – 9 та 10 закладів, на яких розповсюджувалася заборона щодо функціонування.
За результати моніторингових відвідувань підготовлено 5 листів з пропозиціями до органів місцевого самоврядування, 3 листи по національної поліції, поліцією складно 6 протоколи про недотримання карантинних вимог. Порушення виявлено у 13 закладах торгівлі харчовими продуктами.
У ході відвідувань зверталася увага на:
1. Проведення температурного скринінгу працівників з відповідними записами в журналах термометрії та недопущення до роботи осіб з ознаками респіраторних захворювань.
2. Наявність інформаційних стендів щодо умов допуску до закладу ( в засобах індивідуального захисту, з дотриманням соціальної дистанції в 1,5 м, перебування відвідувачів в торгівельному приміщенні з розрахунку 1 особа на 10 кв.м., тощо).
3. Робота в закладах працівників в засобах захисту обличчя, очей, рук, а відвідувачів – в респіраторах або захисних масках, забезпечення заміни ЗІЗ кожні 3 години, централізований збір з подальшою утилізацією.
4. Організація місця для обробки рук спиртовмісними антисептикам (вміст ізопропілових спиртів понад 60%, етиловового – понад 70%)
5. Забезпечення дотримання відвідувачами соціальної дистанції 1,5 м з відповідним маркуванням та забезпеченням контролю за дотриманням.
6. Проведення поточного прибирання та дезінфекції поверхонь з використанням дозволених дезінфікуючих засобів кожні 3 години, підлоги миючими та дезінфікуючими (в кінці зміни) засобами.
7. Інші вимоги, передбачені законодавством.
Робота в даному напрямку триває.
У Великоолександрівському районі тривають моніторингові відвідування закладів по дотриманню карантинних обмежень
У травні фахівцями відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Великоолександрівського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області проведено 42 моніторингових відвідувань закладів щодо дотримання карантинних обмежень, в тому числі закладів торгівлі харчовими продуктами – 19, харчової промисловості-1, банківських установ, поштових відділень-2, аптек-1, інших закладів, діяльність яких заборонено – 9 та 10 закладів, на яких розповсюджувалася заборона щодо функціонування.
За результати моніторингових відвідувань підготовлено 5 листів з пропозиціями до органів місцевого самоврядування, 3 листи по національної поліції, поліцією складно 6 протоколи про недотримання карантинних вимог. Порушення виявлено у 13 закладах торгівлі харчовими продуктами.
У ході відвідувань зверталася увага на:
1. Проведення температурного скринінгу працівників з відповідними записами в журналах термометрії та недопущення до роботи осіб з ознаками респіраторних захворювань.
2. Наявність інформаційних стендів щодо умов допуску до закладу ( в засобах індивідуального захисту, з дотриманням соціальної дистанції в 1,5 м, перебування відвідувачів в торгівельному приміщенні з розрахунку 1 особа на 10 кв.м., тощо).
3. Робота в закладах працівників в засобах захисту обличчя, очей, рук, а відвідувачів – в респіраторах або захисних масках, забезпечення заміни ЗІЗ кожні 3 години, централізований збір з подальшою утилізацією.
4. Організація місця для обробки рук спиртовмісними антисептикам (вміст ізопропілових спиртів понад 60%, етиловового – понад 70%)
5. Забезпечення дотримання відвідувачами соціальної дистанції 1,5 м з відповідним маркуванням та забезпеченням контролю за дотриманням.
6. Проведення поточного прибирання та дезінфекції поверхонь з використанням дозволених дезінфікуючих засобів кожні 3 години, підлоги миючими та дезінфікуючими (в кінці зміни) засобами.
7. Інші вимоги, передбачені законодавством.
Робота в даному напрямку триває.