До Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області звернувся споживач зі скаргою на порушення його споживацьких прав з боку магазину електронної техніки.
Так, зі слів скаржника, він придбав ноутбук, але в гарантійний термін було виявлено недолік і товар неодноразово виходив з ладу, та потребував ремонту. Протягом строку дії гарантійних зобов’язань продавцем не було забезпечено належне функціонування товару, і недоліки різного характеру проявлялись знову.
Задля об’єктивного вивчення вказаних обставин, спеціалістами Управління захисту споживачів ГУ Держпродспоживслужби в Херсонській області було здійснено позапланову перевірку магазину електронної техніки і факти зазначені у скарзі підтвердилися.
Унаслідок проведеної роботи Управління, суб’єктом господарювання було повернуто кошти споживачу за неякісний товар, в сумі – 71 999 грн.
08.07.2021
Споживачу повернули понад 70 тис грн за придбаний неякісний товар
До Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області звернувся споживач зі скаргою на порушення його споживацьких прав з боку магазину електронної техніки.
Так, зі слів скаржника, він придбав ноутбук, але в гарантійний термін було виявлено недолік і товар неодноразово виходив з ладу, та потребував ремонту. Протягом строку дії гарантійних зобов’язань продавцем не було забезпечено належне функціонування товару, і недоліки різного характеру проявлялись знову.
Задля об’єктивного вивчення вказаних обставин, спеціалістами Управління захисту споживачів ГУ Держпродспоживслужби в Херсонській області було здійснено позапланову перевірку магазину електронної техніки і факти зазначені у скарзі підтвердилися.
Унаслідок проведеної роботи Управління, суб’єктом господарювання було повернуто кошти споживачу за неякісний товар, в сумі – 71 999 грн.