Сьогодні, 29 травня, у приміщенні конференц-зали Конгрес пройшов семінар-навчання «Практичне застосування законодавства про захист прав споживачів. Впровадження сучасних стандартів продажу товарів у закладах торгівлі та ресторанного господарства», організований Головним управлінням Держпродспоживслужби в Херсонській області спільно з громадською організацією «Спілка підприємців «Оберега майбутнього». Про актуальність теми круглого столу свідчив як високий рівень компетенції спікерів, так і велика кількість присутніх.
У заході взяли участь провідні фахівці Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області, суб’єкти господарювання, представники об’єднань підприємців, преси. Мета зустрічі – навчити та на конкретних прикладах довести, що виконувати вимоги законодавства зовсім не складно, особливо якщо пріоритетом у роботі підприємця буде повага до споживача та його прав. Учасники семінару-наради зупинилися на основних положеннях Закону “Про захист прав споживачів”, детально проаналізували низку змін, що відбулися у чинному законодавстві щодо забезпечення виконання вимог Закону під час здійснення роздрібної торгівлі, ведення ресторанного бізнесу та обговорили чіткий алгоритм дій у напрямку практичної реалізації норм законодавства.
Проведений захід чітко визначив наявні тенденції: підприємці готові до роботи у правовому полі, оскільки виконання вимог чинного законодавства сприяє безпечності ведення бізнесу, а держава зі свого боку в особі Держпродспоживслужби робить всі необхідні кроки з надання кваліфікованої допомоги у напрямку підвищення рівня добровільного дотримання законодавства.

Як зазначили представники Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області, без взаємодії контролюючих органів та підприємців неможливо задовольнити сучасні запити суспільства. Тому потрібен постійний діалог всіх зацікавлених сторін, єдина комунікаційна платформа, де всі представники зможуть разом обговорити нагальні питання сьогодення. У процесі спілкування учасники семінару-навчання обмінялися думками не лише з приводу загальних положень Закону “Про захист прав споживачів”, але й порушили питання, які потребують додаткового роз’яснення з боку контролюючого органу. Зокрема, необхідності надання достовірної інформації про товари чи послуги виключно українською мовою, правилах оформлення цінників, ресторанних меню, періодичності повірки вимірювальної техніки, вимог до змісту реклами, необхідності зазначення термінів проведення акцій та знижок, чіткому розмежуванні зовнішньої реклами від звичайної вивіски закладу тощо.


За допомогою демонстраційного фотоматеріалу учасники семінару мали змогу проаналізувати та навчитися розрізняти найпоширеніші приклади порушень з боку підприємців.
У результаті тривалих обговорень було визначено основні напрямки взаємодії:
–популяризація правознавчої освіти;
–проведення спільної роботи у сфері розвитку співпраці представників контролюючих органів з бізнес осередком.
Семінар-навчання «Практичне застосування законодавства про захист прав споживачів. Впровадження сучасних стандартів продажу товарів у закладах торгівлі та ресторанного господарства» продовжує низку зустрічей з обговорення актуальних проблем сьогодення та налагодження подальшого конструктивного діалогу між державними контролюючими органами та бізнес представниками.
29.05.2019
Семінар-навчання з питань практичного застосування законодавства про захист прав споживачів та впровадження стандартів продажу товарів у закладах торгівлі та ресторанного господарства
Сьогодні, 29 травня, у приміщенні конференц-зали Конгрес пройшов семінар-навчання «Практичне застосування законодавства про захист прав споживачів. Впровадження сучасних стандартів продажу товарів у закладах торгівлі та ресторанного господарства», організований Головним управлінням Держпродспоживслужби в Херсонській області спільно з громадською організацією «Спілка підприємців «Оберега майбутнього». Про актуальність теми круглого столу свідчив як високий рівень компетенції спікерів, так і велика кількість присутніх.
У заході взяли участь провідні фахівці Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області, суб’єкти господарювання, представники об’єднань підприємців, преси. Мета зустрічі – навчити та на конкретних прикладах довести, що виконувати вимоги законодавства зовсім не складно, особливо якщо пріоритетом у роботі підприємця буде повага до споживача та його прав. Учасники семінару-наради зупинилися на основних положеннях Закону “Про захист прав споживачів”, детально проаналізували низку змін, що відбулися у чинному законодавстві щодо забезпечення виконання вимог Закону під час здійснення роздрібної торгівлі, ведення ресторанного бізнесу та обговорили чіткий алгоритм дій у напрямку практичної реалізації норм законодавства.
Проведений захід чітко визначив наявні тенденції: підприємці готові до роботи у правовому полі, оскільки виконання вимог чинного законодавства сприяє безпечності ведення бізнесу, а держава зі свого боку в особі Держпродспоживслужби робить всі необхідні кроки з надання кваліфікованої допомоги у напрямку підвищення рівня добровільного дотримання законодавства.
Як зазначили представники Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області, без взаємодії контролюючих органів та підприємців неможливо задовольнити сучасні запити суспільства. Тому потрібен постійний діалог всіх зацікавлених сторін, єдина комунікаційна платформа, де всі представники зможуть разом обговорити нагальні питання сьогодення. У процесі спілкування учасники семінару-навчання обмінялися думками не лише з приводу загальних положень Закону “Про захист прав споживачів”, але й порушили питання, які потребують додаткового роз’яснення з боку контролюючого органу. Зокрема, необхідності надання достовірної інформації про товари чи послуги виключно українською мовою, правилах оформлення цінників, ресторанних меню, періодичності повірки вимірювальної техніки, вимог до змісту реклами, необхідності зазначення термінів проведення акцій та знижок, чіткому розмежуванні зовнішньої реклами від звичайної вивіски закладу тощо.
За допомогою демонстраційного фотоматеріалу учасники семінару мали змогу проаналізувати та навчитися розрізняти найпоширеніші приклади порушень з боку підприємців.
У результаті тривалих обговорень було визначено основні напрямки взаємодії:
–популяризація правознавчої освіти;
–проведення спільної роботи у сфері розвитку співпраці представників контролюючих органів з бізнес осередком.
Семінар-навчання «Практичне застосування законодавства про захист прав споживачів. Впровадження сучасних стандартів продажу товарів у закладах торгівлі та ресторанного господарства» продовжує низку зустрічей з обговорення актуальних проблем сьогодення та налагодження подальшого конструктивного діалогу між державними контролюючими органами та бізнес представниками.