Семінар-навчання з персоналом торговельного центру «Нова Лінія» з питань упередження порушень у сфері захисту прав споживачів

З метою запобігання та недопущення порушень у сфері захисту прав споживачів, керівництво торгівельного центру ПрАТ «Нова Лінія» звернулося до Управління захисту споживачів Головного управління Држпродспоживслужби в Херсонській області з ініціативою щодо проведення семінару-навчання з персоналом торговельного центру «Нова Лінія».

17 вересня 2019 року на території торговельного центру ПрАТ «Нова Лінія» відбувся семінар-навчання за участі співробітників магазину «Нова Лінія», під час якого фахівці Управління захисту споживачів надали рекомендаційні роз’яснення Закону України «Про захист прав споживачів» в частині виконання гарантійних зобов’язань, повернення, обміну товару споживачами відповідно до статей 8, 9; позначення роздрібних цін на товари народного споживання в підприємствах роздрібної торгівлі, реалізації товарів зі знижкою та умов проведення гарантійного обслуговування.

У ході навчання присутні мали змогу практично визначити, чи відповідає нехарчова продукція – дитячі іграшки, низьковольтне електричне обладнання, освітлювальна апаратура, засоби вимірювальної техніки, мийні засоби – встановленим вимогам технічних регламентів та отримати вичерпні відповіді на запитання стосовно маркування непродовольчих товарів.

По завершенні навчання учасники семінару висловили взаємну подяку за співпрацю, можливість отримати новий досвід та запропонували проводити подібні спільні заходи і у подальшому.