Реклама на транспорті

Реклама на транспорті, насамперед, це різновид зовнішньої реклами, яка розміщується на бортах транспортних засобів, що переміщаються по місту. Це сучасний вид реклами, який користується популярністю серед рекламодавців та привертає увагу споживачів.

Реклама на транспорті сприяє створенню позитивного іміджу компанії, є ефективною в проведенні масштабних рекламних акцій, які ставлять за мету охоплення певного регіону чи міста. Крім того, реклама, що розміщена зовні або всередині транспортного засобу, є інформативним джерелом для споживача і допомогає збільшити продажі продукції та послуг.

Проте є певні вимоги щодо розміщення реклами на транспорті.

На транспортних засобах забороняється розміщення:

-реклами, яка повторює чи імітує кольорографічні схеми спеціальних та оперативних транспортних засобів;

-реклами із нанесенням світлоповертаючих матеріалів;

-реклами, яка супроводжується звуковими чи світловими сигналами.

Забороняється розміщувати рекламу на скляних (прозорих) поверхнях транспортних засобів, за винятком випадків, коли для цього використовуються матеріали, що забезпечують безперешкодний огляд із салону транспортного засобу.

Забороняється розповсюдження реклами через радіотрансляційні або інші звукові мережі сповіщання пасажирів у транспортних засобах громадського користування, на станціях метрополітену, вокзалах, у портах та аеропортах, за винятком розповсюдження соціальної реклами.

У разі виявлення вищезазначених порушень, а також у випадках, коли реклама підриває довіру суспільства до реклами, містить інформацію або зображення, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності, не враховують особливу чутливість дітей та завдає їм шкоду, необхідно звертатися до Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області.