Реклама на транспорті

Реклама на транспорті – ефективний інструмент підвищення впізнаваності компанії або продажі різних товарів і послуг. Вона швидко привертає увагу, виділяється і запам’ятовується потенційним покупцям. Таку рекламу дійсно складно не помітити і не звернути на неї увагу.

Слід зазначити, що відповідно до Закону України «Про рекламу» є певні вимоги щодо розповсюдження такої реклами, а саме: розміщення реклами на транспорті погоджується лише з власниками об’єктів транспорту або уповноваженими ними органами (особами) та повинне відповідати вимогам безпеки та правил дорожнього руху.

Забороняється розміщення на транспортних засобах:

– реклами із нанесенням світлоповертаючих матеріалів;

– реклама, яка супроводжується звуковими чи світловими сигналами.

Забороняється розміщувати рекламу на скляних (прозорих) поверхнях транспортних засобів, за винятком випадків, коли для цього використовуються матеріали, які забезпечують безперешкодний огляд з салону транспортного засобу.

Забороняється розповсюдження реклами через радіотрансляції або інші звукові мережі сповіщення пасажирів у транспортних засобах громадського користування, на станціях метрополітену, вокзалах, в портах та аеропортах, за винятком розповсюдження соціальної реклами.

До Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області необхідно звертатися також у випадках, коли реклама підриває довіру суспільства до реклами, містить інформацію або зображення, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності, не враховують особливу чутливість дітей та завдають їм шкоду. Наприклад, реклама тютюнових виробів та алкогольних напоїв, яка розташована біля навчальних закладів.