Суб’єкт господарської діяльності, що здійснює роздрібну торгівлю взуттям, повинен забезпечити покупцям зручні умови для ознайомлення, вибору та примірки взуття згідно з правилами роздрібної торгівлі непродовольчими товарами.
Перед тим, як приміряти взуття, необхідно звірити маркувальні дані на кожній напівпарі взуття, де зазначається:
-номер моделі(артикула);
-розмір, повнота;
-дата виготовлення (місяць, рік).
В індивідуальну упаковку кожної пари взуття має бути вкладена інформація (рекомендації) щодо його експлуатації та догляду за ним.
Купуючи взуття ви маєте право вимагати у продавця:
-інформацію про склад сировини, з якого воно виготовлено (натуральні чи штучні матеріали);
-інформацію про умови використання та догляду за взуттям;
-інформацію про гарантійні терміни носіння взуття;
-касовий чи товарний чек, який потрібно зберігати протягом гарантійного терміну його носіння.
Відповідно до вимог чинного законодавства України встановлені гарантійні терміни носіння взуття:
Повсякденне та дитяче взуття:
-на шкіряній підошві – 40 днів;
-на шкіряній підошві з накладкою – 45 днів;
-на підошві із шкірвалону, стероніпу, полівінілхлориду – 60 днів;
-на підошві із пористої гуми, поліуретану, термоеластопласта – 70 днів.
Взуття модельне:
-на шкіряній підошві – 50 днів;
-на підошві із шкірвалона, полівінілхлорида – 70 днів;
-на підошві із пористої гуми, поліуретана, термоеластопласта – 80 днів.
Взуття для активного відпочинку 60 днів.
Взуття гумове 90 днів (від дня продажу).
Гарантійні терміни визначаються від дня продажу або відповідного сезону і встановлюються виробником або суб’єктом господарювання.
Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» гарантійний строк – це строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов’язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв’язку з введенням її в обіг.
Якщо у взутті протягом гарантійного терміну носіння виявились недоліки виробничого характеру (скриті недоліки), потрібно звернутися з письмовою заявою до суб’єкта господарювання, у якого було куплено взуття. При цьому необхідно в обов’язковому порядку надати документ, який засвідчує факт купівлі (касовий або товарний чек).
Згідно із ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач, в порядку та строки, що встановлені законодавством, має право:
-пропорційного зменшення ціни;
-безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
-відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених висновком експертизи, споживач має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
-розірвання договору та повернення сплачених за товар коштів;
-вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний з числа наявного у продавця (виробника) товару.
За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості – протягом 14 днів або за домовленістю сторін.
У разі, коли під час гарантійного строку необхідно визначити причини втрати якості продукції, продавець (виконавець, виробник) зобов’язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції.
Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання чи зберігання або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов’язаний відшкодувати продавцю (виконавцю, підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи.
При придбанні взуття належної якості, яке не задовольнило Вас за формою, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використане за призначенням, споживач має право обміняти таке взуття на аналогічне у продавця, в якого воно було придбане, протягом чотирнадцяти днів, не враховуючи дня купівлі. Обмін взуття належної якості провадиться, якщо воно не використовувалося і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.
При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи із вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, або в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
Про що треба знати, обираючи взуття
Суб’єкт господарської діяльності, що здійснює роздрібну торгівлю взуттям, повинен забезпечити покупцям зручні умови для ознайомлення, вибору та примірки взуття згідно з правилами роздрібної торгівлі непродовольчими товарами.
Перед тим, як приміряти взуття, необхідно звірити маркувальні дані на кожній напівпарі взуття, де зазначається:
-номер моделі(артикула);
-розмір, повнота;
-дата виготовлення (місяць, рік).
В індивідуальну упаковку кожної пари взуття має бути вкладена інформація (рекомендації) щодо його експлуатації та догляду за ним.
Купуючи взуття ви маєте право вимагати у продавця:
-інформацію про склад сировини, з якого воно виготовлено (натуральні чи штучні матеріали);
-інформацію про умови використання та догляду за взуттям;
-інформацію про гарантійні терміни носіння взуття;
-касовий чи товарний чек, який потрібно зберігати протягом гарантійного терміну його носіння.
Відповідно до вимог чинного законодавства України встановлені гарантійні терміни носіння взуття:
Повсякденне та дитяче взуття:
-на шкіряній підошві – 40 днів;
-на шкіряній підошві з накладкою – 45 днів;
-на підошві із шкірвалону, стероніпу, полівінілхлориду – 60 днів;
-на підошві із пористої гуми, поліуретану, термоеластопласта – 70 днів.
Взуття модельне:
-на шкіряній підошві – 50 днів;
-на підошві із шкірвалона, полівінілхлорида – 70 днів;
-на підошві із пористої гуми, поліуретана, термоеластопласта – 80 днів.
Взуття для активного відпочинку 60 днів.
Взуття гумове 90 днів (від дня продажу).
Гарантійні терміни визначаються від дня продажу або відповідного сезону і встановлюються виробником або суб’єктом господарювання.
Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» гарантійний строк – це строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов’язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв’язку з введенням її в обіг.
Якщо у взутті протягом гарантійного терміну носіння виявились недоліки виробничого характеру (скриті недоліки), потрібно звернутися з письмовою заявою до суб’єкта господарювання, у якого було куплено взуття. При цьому необхідно в обов’язковому порядку надати документ, який засвідчує факт купівлі (касовий або товарний чек).
Згідно із ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач, в порядку та строки, що встановлені законодавством, має право:
-пропорційного зменшення ціни;
-безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
-відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених висновком експертизи, споживач має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
-розірвання договору та повернення сплачених за товар коштів;
-вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний з числа наявного у продавця (виробника) товару.
За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості – протягом 14 днів або за домовленістю сторін.
У разі, коли під час гарантійного строку необхідно визначити причини втрати якості продукції, продавець (виконавець, виробник) зобов’язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції.
Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання чи зберігання або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов’язаний відшкодувати продавцю (виконавцю, підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи.
При придбанні взуття належної якості, яке не задовольнило Вас за формою, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використане за призначенням, споживач має право обміняти таке взуття на аналогічне у продавця, в якого воно було придбане, протягом чотирнадцяти днів, не враховуючи дня купівлі. Обмін взуття належної якості провадиться, якщо воно не використовувалося і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.
При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи із вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, або в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.