Відповідно до статті 10 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право відмовитися від договору про виконання робіт (надання послуг) і вимагати відшкодування збитків, якщо виконавець своєчасно не приступив до виконання зобов’язань за договором або виконує роботу так повільно, що закінчити її у визначений строк стає неможливим.
Якщо понад 70% загального обсягу послуги (робіт) вже було виконано, споживач має право розірвати договір лише стосовно частини послуги або робіт, що залишилася.
За наявності у роботі (послузі) істотних недоліків споживач має право вимагати розірвання договору та відшкодування збитків.
Якщо істотні недоліки було виявлено в роботі (послузі), виконаній з матеріалу споживача, споживач має право вимагати на свій вибір або виконання її з такого ж матеріалу виконавця, або розірвання договору і відшкодування збитків. В такому випадку споживач може пред’явити вимоги протягом строків, передбачених нормативно-правовими актами та умовами договору, а в разі відсутності таких строків – протягом десяти років.
Нагадаємо, щоб захистити свої споживацькі права за консультацією звертайтеся до Управління захисту споживачів (м. Херсон, вул. Старообрядницька, 34, тел. (0552) 26-36-06, 091-331-9890). Залишити своє звернення та отримати консультацію щодо його оформлення належним чином можна за адресою Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області (вул. Перекопська, 17, тел. (0552) 32-17-37), на електронну адресу Головного управління (kherson_consumer@dpss-ks.gov.ua), а також за телефоном урядової «гарячої лінії» 1545, чи за допомогою чат-боту у додатку Telegram за посиланням: @derzhspozhivsluzhba_bot.
02.02.2022
Права споживача при отриманні послуг неналежної якості
Відповідно до статті 10 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право відмовитися від договору про виконання робіт (надання послуг) і вимагати відшкодування збитків, якщо виконавець своєчасно не приступив до виконання зобов’язань за договором або виконує роботу так повільно, що закінчити її у визначений строк стає неможливим.
Якщо понад 70% загального обсягу послуги (робіт) вже було виконано, споживач має право розірвати договір лише стосовно частини послуги або робіт, що залишилася.
За наявності у роботі (послузі) істотних недоліків споживач має право вимагати розірвання договору та відшкодування збитків.
Якщо істотні недоліки було виявлено в роботі (послузі), виконаній з матеріалу споживача, споживач має право вимагати на свій вибір або виконання її з такого ж матеріалу виконавця, або розірвання договору і відшкодування збитків. В такому випадку споживач може пред’явити вимоги протягом строків, передбачених нормативно-правовими актами та умовами договору, а в разі відсутності таких строків – протягом десяти років.
Нагадаємо, щоб захистити свої споживацькі права за консультацією звертайтеся до Управління захисту споживачів (м. Херсон, вул. Старообрядницька, 34, тел. (0552) 26-36-06, 091-331-9890). Залишити своє звернення та отримати консультацію щодо його оформлення належним чином можна за адресою Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області (вул. Перекопська, 17, тел. (0552) 32-17-37), на електронну адресу Головного управління (kherson_consumer@dpss-ks.gov.ua), а також за телефоном урядової «гарячої лінії» 1545, чи за допомогою чат-боту у додатку Telegram за посиланням: @derzhspozhivsluzhba_bot.