Протягом звітного періоду перевірено 141 суб’єкт господарювання з питань дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів, в тому числі проведено 39 планових перевірок, 102 позапланових перевірки.
У 38 суб’єктів господарювання встановлені різного роду порушення вимог Закону України «Про захист прав споживачів».
За результатами перевірок 28 осіб притягнуто до адміністративної відповідальності, накладено 4,760 тис.грн адміністративних штрафів, з них: 2,210 тис.грн – у сфері торгівлі продовольчими товарами, 1,020 тис.грн – у сфері торгівлі непродовольчими товарами, 1,530 тис.грн – у сфері послуг, з них сплачено у добровільному порядку 4,760 тис.грн, що становить 100%.
За результатами перевірок до 16 суб’єктів господарювання застосовані адміністративно-господарські стягнення, передбачені статтею 23 Закону України «Про захист прав споживачів» на суму 13,266 тис.грн, сплачені у добровільному порядку 13,266 тис.грн, що становить 100%.
Протягом І півріччя 2019 року до Управління захисту споживачів зі скаргами на якість товарів, робіт і послуг звернувся 341 споживач: 164 – з письмовими заявами, 137 – на особистому прийомі, на урядову «гарячу лінію» – 38, повторно надіслано звернень – 2. Розглянуто 323 звернення, з них задоволено – 261, надано 62 роз’яснення.
За результатами розгляду звернень громадян у І півріччі 2019 року споживачам повернуто за придбані неякісні товари і послуги 170,913 тис.грн, в т.ч. у сфері торгівлі непродовольчими товарами – 162,915 тис.грн, у сфері надання послуг – 7,998 тис.грн.
23.07.2019
Показники роботи Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області за І півріччя 2019 року в сфері захисту прав споживачів
Протягом звітного періоду перевірено 141 суб’єкт господарювання з питань дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів, в тому числі проведено 39 планових перевірок, 102 позапланових перевірки.
У 38 суб’єктів господарювання встановлені різного роду порушення вимог Закону України «Про захист прав споживачів».
За результатами перевірок 28 осіб притягнуто до адміністративної відповідальності, накладено 4,760 тис.грн адміністративних штрафів, з них: 2,210 тис.грн – у сфері торгівлі продовольчими товарами, 1,020 тис.грн – у сфері торгівлі непродовольчими товарами, 1,530 тис.грн – у сфері послуг, з них сплачено у добровільному порядку 4,760 тис.грн, що становить 100%.
За результатами перевірок до 16 суб’єктів господарювання застосовані адміністративно-господарські стягнення, передбачені статтею 23 Закону України «Про захист прав споживачів» на суму 13,266 тис.грн, сплачені у добровільному порядку 13,266 тис.грн, що становить 100%.
Протягом І півріччя 2019 року до Управління захисту споживачів зі скаргами на якість товарів, робіт і послуг звернувся 341 споживач: 164 – з письмовими заявами, 137 – на особистому прийомі, на урядову «гарячу лінію» – 38, повторно надіслано звернень – 2. Розглянуто 323 звернення, з них задоволено – 261, надано 62 роз’яснення.
За результатами розгляду звернень громадян у І півріччі 2019 року споживачам повернуто за придбані неякісні товари і послуги 170,913 тис.грн, в т.ч. у сфері торгівлі непродовольчими товарами – 162,915 тис.грн, у сфері надання послуг – 7,998 тис.грн.