Показники роботи Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області в сфері захисту прав споживачів за І квартал 2019 року

Фахівцями Управління захисту споживачів за звітній період перевірено 83 суб’єкта господарювання з питань дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів, у тому числі здійснено 23 планові перевірки, 60 позапланових перевірок.

У 22 суб’єктів господарювання встановлені різного роду порушення вимог Закону України «Про захист прав споживачів».

За результатами перевірок 18 осіб притягнуто до адміністративної відповідальності, накладено 3,060 тис. грн адміністративних штрафів, зокрема: 2,040 тис. грн – у сфері торгівлі продовольчими товарами; 0,850 тис. грн – у сфері торгівлі непродовольчими товарами; 0,170 тис. грн – у сфері послуг.

За результатами перевірок до 13 суб’єктів господарювання застосовані адміністративно-господарські стягнення, передбачені статтею 23 Закону України «Про захист прав споживачів», на суму 8,900 тис. грн.

За І квартал 2019 року до Управління захисту споживачів звернулося 165 осіб. За видами звернень, що надійшли до Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області, це скарги споживачів на якість товарів, робіт і послуг.

Серед отриманих звернень громадян щодо якості товарів споживчого ринку більшість скарг стосується непродовольчих товарів, а саме: складнопобутової техніки, електротоварів, взуття, одягу, мобільних телефонів.

За результатами розгляду звернень громадян за І квартал 2019 року споживачам повернуто за придбані неякісні товари і послуги 63,500 тис. грн, у т.ч.: у сфері торгівлі непродовольчими товарами – 63,200 тис. грн, у сфері надання послуг – 0,300 тис. грн.