Недобросовісна реклама — реклама, яка вводить або може ввести в оману споживачів реклами, завдати шкоди особам, державі чи суспільству внаслідок неточності, недостовірності, двозначності, перебільшення, замовчування, порушення вимог щодо часу, місця і способу розповсюдження.
Слід зазначити, що відповідно до Закону України «Про рекламу» є певні вимоги щодо розповсюдження реклами, а саме:
- Відповідно до пункту 1, 2 статті 7 Закону України «Про рекламу», основними принципами є: законність, точність, достовірність, використання форм та засобів, які не завдають споживачеві реклами шкоди. Реклама не повинна підривати довіру суспільства до реклами та повинна відповідати принципам добросовісної конкуренції.
- Використання в рекламі тверджень «Кращий бренд», «Краща ціна», «Кращий вибір», «Найнижчі ціни» та ін. безпідставно надають рейтингову оцінку щодо ціни на товари, його якості, місця продажу.
Зазначені твердження, зазвичай, не ґрунтуються на дослідженні ринку за критеріями вартості, якості аналогічних товарів, що реалізуються іншими суб’єктами господарювання.
У випадках, коли реклама недостовірна та підриває довіру суспільства до реклами, слід звертатися до Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області.
25.02.2019
Недобросовісна реклама
Недобросовісна реклама — реклама, яка вводить або може ввести в оману споживачів реклами, завдати шкоди особам, державі чи суспільству внаслідок неточності, недостовірності, двозначності, перебільшення, замовчування, порушення вимог щодо часу, місця і способу розповсюдження.
Слід зазначити, що відповідно до Закону України «Про рекламу» є певні вимоги щодо розповсюдження реклами, а саме:
Зазначені твердження, зазвичай, не ґрунтуються на дослідженні ринку за критеріями вартості, якості аналогічних товарів, що реалізуються іншими суб’єктами господарювання.
У випадках, коли реклама недостовірна та підриває довіру суспільства до реклами, слід звертатися до Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області.