Під час здійснення заходів державного нагляду в сфері захисту споживачів, найбільша кількість порушень пов’язана з відсутністю або неналежним наповненням «Куточків споживача».
З метою інформування суб’єктів господарювання щодо вимог законодавства та підвищення обізнаності споживачів, Управління захисту споживачів ініціювало розміщення в ефірі Radio ROKS-Херсон аудіороліка наступного змісту:
«Головне управління Держпродспоживслужби в Херсонській області рекомендує споживачам звертати увагу на наявність «Куточка споживача» при купівлі товарів, отриманні послуг.
За відсутність або неналежне наповнення «Куточка споживача» до суб’єкта господарювання застосовуються штрафні санкції.
Наявність та належне наповнення «Куточка споживача» – запорука відкритості та порядності продавця, надавача послуг, виконавця робіт!

Нагадаємо, «Куточок споживача» – стенд з регламентованою інформацією на державній мові, який повинен містити:
-повну інформацію про суб’єкта господарювання;
-книгу відгуків та пропозицій;
-ліцензії, патенти відповідно до вимог законодавства;
-закон України “Про захист прав споживачів»;
-адресу і номери телефонів Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області, яке знаходиться за адресою: місто Херсон, вулиця Старообрядницька, 34, телефон 26-36-06.
04.09.2018
На радіо з’явився аудіоролік Управління захисту споживачів
Під час здійснення заходів державного нагляду в сфері захисту споживачів, найбільша кількість порушень пов’язана з відсутністю або неналежним наповненням «Куточків споживача».
З метою інформування суб’єктів господарювання щодо вимог законодавства та підвищення обізнаності споживачів, Управління захисту споживачів ініціювало розміщення в ефірі Radio ROKS-Херсон аудіороліка наступного змісту:
«Головне управління Держпродспоживслужби в Херсонській області рекомендує споживачам звертати увагу на наявність «Куточка споживача» при купівлі товарів, отриманні послуг.
За відсутність або неналежне наповнення «Куточка споживача» до суб’єкта господарювання застосовуються штрафні санкції.
Наявність та належне наповнення «Куточка споживача» – запорука відкритості та порядності продавця, надавача послуг, виконавця робіт!
Нагадаємо, «Куточок споживача» – стенд з регламентованою інформацією на державній мові, який повинен містити:
-повну інформацію про суб’єкта господарювання;
-книгу відгуків та пропозицій;
-ліцензії, патенти відповідно до вимог законодавства;
-закон України “Про захист прав споживачів»;
-адресу і номери телефонів Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області, яке знаходиться за адресою: місто Херсон, вулиця Старообрядницька, 34, телефон 26-36-06.