Контроль за дотриманням законодавства про рекламу

Відповідно до статті 26 Закону України «Про рекламу»  від 03 липня 1996 р. № 270/96 Головним управлінням Держпродспоживслужби в Херсонській області постійно здійснюється контроль за дотриманням законодавства про рекламу у сфері зовнішньої, друкованої реклами, реклами на радіо та телебаченні.

Так, в рамках проведення вказаного контролю працівниками сектору контролю за рекламою Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області в Херсонській газеті виявлено порушенням вимог статті 8 та 24 1. Закону України «Про рекламу».

Відповідно до статті 24-1 Закону України «Про рекламу» забороняється в рекламі про вакансії (прийом на роботу) зазначати вік кандидатів, пропонувати роботу ляше жінкам або лише чоловікам, за винятком специфічної роботи, яка може виконуватися виключно особами певної статі, висувати вимоги, що надають перевагу жіночій або чоловічій статі, представникам певної раси, кольору шкіри (крім випадків, визначених законодавством, та випадків специфічної роботи, яка може виконуватися виключно особами певної статі), щодо політичних, релігійних та інших переконань, членства у професійних спілках або інших об’єднаннях громадян, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

Текст реклами про діяльність суб’єкта господарювання, що надає послуги з посередництва у працевлаштуванні і Україні, повинен містити примітку, що отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов’язані з цим послуги, гонорари комісійні або інші винагороди забороняється.

Слід зазначити відповідно до частини 9 статті 8 вимог Закону України «Про рекламу» інформація про ціни на товари, тарифи на послуги, наведені у рекламі, яка розміщується чи розповсюджується на території України, зазначається виключно у гривні.

За результатами розгляду справи Головне управління Держпродспоживслужби в Херсонській області прийняло рішення про накладення штрафу за порушення законодавства про рекламу, товариство з обмеженою відповідальністю, яке розповсюджує означену рекламу, невідкладно усунула порушення, змінивши зміст реклами та у добровільному порядку понесла відповідальність за порушення законодавства про рекламу.