Сектор контролю за рекламою, дотриманням антитютюнового законодавства та пробірного контролю Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області приділяє постійну увагу контролю у сфері зовнішньої реклами, реклами алкогольних та тютюнових виробів, реклами у соціальних мережах.
Так, за 9 місяців поточного року відкрито 148 справ (що на 64,44 % більше, ніж за аналогічний період 2017р.), з яких 90 – у сфері зовнішньої реклами.
Основні порушення, встановлені під час контролю у сфері зовнішньої реклами – розміщення реклами без наявності дозволу органу місцевого самоврядування, реклама алкогольних напоїв (пива), а також дискримінаційна та недобросовісна реклама, яка забороняється Законом України «Про рекламу».
За звітній період прийнято 88 рішень про накладання штрафу за порушення законодавства про рекламу, що на 266,67% більше, ніж за минулий рік. Застосовані штрафні санкції у сумі 116,479 тис. грн, що на 136,07 % більше, ніж за аналогічний період 2017р., сплачено штрафів у добровільному порядку на суму 64,553 тис. грн, 24 справи на суму 46,366 тис. грн знаходяться у виконавчій службі. За результатами розгляду справ прийнято 7 рішень про зупинення недобросовісної реклами.
Слід зазначити, що Управління захисту споживачів плідно співпрацює з Управлінням естетики та зовнішньої реклами Херсонської міської ради. Також, відповідно до статті 29 Закону України «Про рекламу», Головне управління Держпродспоживслужби в Херсонській області комунікує з ГО «Українська Асоціація Маркетингу» та Експертною радою з питань протидії дискримінації за ознакою статі при Міністерстві соціальної політики України для отримання незалежного експертного висновку в рамках чинного законодавства.
19.11.2018
Контроль у сфері реклами
Сектор контролю за рекламою, дотриманням антитютюнового законодавства та пробірного контролю Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області приділяє постійну увагу контролю у сфері зовнішньої реклами, реклами алкогольних та тютюнових виробів, реклами у соціальних мережах.
Так, за 9 місяців поточного року відкрито 148 справ (що на 64,44 % більше, ніж за аналогічний період 2017р.), з яких 90 – у сфері зовнішньої реклами.
Основні порушення, встановлені під час контролю у сфері зовнішньої реклами – розміщення реклами без наявності дозволу органу місцевого самоврядування, реклама алкогольних напоїв (пива), а також дискримінаційна та недобросовісна реклама, яка забороняється Законом України «Про рекламу».
За звітній період прийнято 88 рішень про накладання штрафу за порушення законодавства про рекламу, що на 266,67% більше, ніж за минулий рік. Застосовані штрафні санкції у сумі 116,479 тис. грн, що на 136,07 % більше, ніж за аналогічний період 2017р., сплачено штрафів у добровільному порядку на суму 64,553 тис. грн, 24 справи на суму 46,366 тис. грн знаходяться у виконавчій службі. За результатами розгляду справ прийнято 7 рішень про зупинення недобросовісної реклами.
Слід зазначити, що Управління захисту споживачів плідно співпрацює з Управлінням естетики та зовнішньої реклами Херсонської міської ради. Також, відповідно до статті 29 Закону України «Про рекламу», Головне управління Держпродспоживслужби в Херсонській області комунікує з ГО «Українська Асоціація Маркетингу» та Експертною радою з питань протидії дискримінації за ознакою статі при Міністерстві соціальної політики України для отримання незалежного експертного висновку в рамках чинного законодавства.