19-21 лютого 2020 року в с. Яблуниця, Івано-Франківської області відбулась «Стратегічна сесія: консолідація зусиль Індустріального Гендерного Комітету з Реклами, Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Громадської організації суддів щодо попередження появи сексистської реклами».
Організатори: Центральний Секретаріат Індустріального Генндерного Комітету з реклами, представництво Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні.
Участь у сесії взяли представники державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, фахівці контролю за дотриманням законодавства про рекламу територіальних органів Держпродспоживслужби та спеціалісти відділення правового забезпечення ДПСС, а також суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Надія Микитин.
Протягом трьох днів розглядалися питання:
– світові тренди реклами Рекомендації СМ/Rec (2019) 1 «Запобігання та боротьба із сексизмом»;
– практичні рекомендації щодо підготовки матеріалів до судових засідань з питань порушення законодавства про рекламу та гендерної рівності;
– презентація справ ДПСС за 2019 рік (областей, які співпрацюють із ІГКР);
– обговорення поправок до Закону України «Про рекламу»;
– особливості соціальної та Інтернет реклами.
В ході сесії визначений план співпраці на 2020 рік між ІГКР та ДПСС.
26.02.2020
Фахівці ГУ Держпродспоживслужби в Херсонській області долучилась до стратегічної сесії щодо попередження появи сексистської реклами
19-21 лютого 2020 року в с. Яблуниця, Івано-Франківської області відбулась «Стратегічна сесія: консолідація зусиль Індустріального Гендерного Комітету з Реклами, Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Громадської організації суддів щодо попередження появи сексистської реклами».
Організатори: Центральний Секретаріат Індустріального Генндерного Комітету з реклами, представництво Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні.
Участь у сесії взяли представники державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, фахівці контролю за дотриманням законодавства про рекламу територіальних органів Держпродспоживслужби та спеціалісти відділення правового забезпечення ДПСС, а також суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Надія Микитин.
Протягом трьох днів розглядалися питання:
– світові тренди реклами Рекомендації СМ/Rec (2019) 1 «Запобігання та боротьба із сексизмом»;
– практичні рекомендації щодо підготовки матеріалів до судових засідань з питань порушення законодавства про рекламу та гендерної рівності;
– презентація справ ДПСС за 2019 рік (областей, які співпрацюють із ІГКР);
– обговорення поправок до Закону України «Про рекламу»;
– особливості соціальної та Інтернет реклами.
В ході сесії визначений план співпраці на 2020 рік між ІГКР та ДПСС.