Дискримінаційна реклама

На розгляді в Головному управлінні Держпродспоживслужби в Херсонській області знаходиться справа з ознаками порушення вимог статей 7, 8, 10 Закону України «Про рекламу», оскільки зображення жінки в рекламі використано, як прикрасу чи сексуальний об’єкт, що ніяк не пов’язано з послугою, яку рекламують. Крім того, рекламодавцем посилено ефект приниження людської гідності жінки, шляхом вибору відповідного іміджевого зображення та використання невербальних висловів.

Наразі Головним управлінням проводиться збір доказів по справі про ознаки порушення законодавства у сфері реклами.

Статтею 29 Закону України «Про рекламу» передбачено право об’єднань громадян здійснювати незалежну експертизу реклами щодо її відповідності вимогам законодавства України.

Головне управління Держпродспоживслужби в Херсонській області звернулось за незалежною експертизою реклами та наданням нормативно-правових актів з питань реклами щодо відповідності вимогам законодавства України до Всеукраїнської громадської організації «Українська Асоціація маркетингу» та отримала експертний висновок, відповідно до якого дана реклама – дискримінаційна. Розгляд справи відбудеться у жовтні.