За минулий рік Держпродспоживслужба повернула споживачам 11,4 млн грн. Це на 1,2 млн грн більше ніж у 2020 році. За словами Голови Держпродспоживслужби Владислави Магалецької, це свідчить про збільшення ефективності роботи по захисту прав споживачів.
«Споживачі в Україні стали частіше скаржитися на порушення своїх прав. За минулий рік кількість розглянутих скарг зросла на 21%! Збільшилася і сума повернутих коштів, а, отже, і ефективність Держпродспоживслужби по захисту прав споживачів», – зазначила Владислава Магалецька.
Загалом за 2021 рік до Держпродспоживслужби надійшло майже 25 тисяч звернень, скарг, заяв та пропозицій від споживачів, більшість яких стосувалася якості непродовольчих товарів та наданих послуг.
Нагадаємо, щоб захистити свої споживацькі права за консультацією звертайтеся до Управління захисту споживачів (м. Херсон, вул. Старообрядницька, 34, тел. (0552) 26-36-06, 091-331-9890). Залишити своє звернення та отримати консультацію щодо його оформлення належним чином можна за адресою Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області (вул. Перекопська, 17, тел. (0552)32-17-37), на електронну адресу Головного управління (kherson_consumer@dpss-ks.gov.ua), а також за телефоном урядової «гарячої лінії» 1545, чи за допомогою чат-боту у додатку Telegram за посиланням: @derzhspozhivsluzhba_bot.
Одним із пріоритетів Держпродспоживслужби є захист громадян. З тим, щоб на прилавки і в магазини потрапляла тільки якісна і безпечна продукція, а споживачі отримували лише якісні послуги.
31.01.2022
Держпродспоживслужба повернула споживачам понад 11 мільйонів гривень
За минулий рік Держпродспоживслужба повернула споживачам 11,4 млн грн. Це на 1,2 млн грн більше ніж у 2020 році. За словами Голови Держпродспоживслужби Владислави Магалецької, це свідчить про збільшення ефективності роботи по захисту прав споживачів.
«Споживачі в Україні стали частіше скаржитися на порушення своїх прав. За минулий рік кількість розглянутих скарг зросла на 21%! Збільшилася і сума повернутих коштів, а, отже, і ефективність Держпродспоживслужби по захисту прав споживачів», – зазначила Владислава Магалецька.
Загалом за 2021 рік до Держпродспоживслужби надійшло майже 25 тисяч звернень, скарг, заяв та пропозицій від споживачів, більшість яких стосувалася якості непродовольчих товарів та наданих послуг.
Нагадаємо, щоб захистити свої споживацькі права за консультацією звертайтеся до Управління захисту споживачів (м. Херсон, вул. Старообрядницька, 34, тел. (0552) 26-36-06, 091-331-9890). Залишити своє звернення та отримати консультацію щодо його оформлення належним чином можна за адресою Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області (вул. Перекопська, 17, тел. (0552)32-17-37), на електронну адресу Головного управління (kherson_consumer@dpss-ks.gov.ua), а також за телефоном урядової «гарячої лінії» 1545, чи за допомогою чат-боту у додатку Telegram за посиланням: @derzhspozhivsluzhba_bot.
Одним із пріоритетів Держпродспоживслужби є захист громадян. З тим, щоб на прилавки і в магазини потрапляла тільки якісна і безпечна продукція, а споживачі отримували лише якісні послуги.