Шляхи попередження сексистської реклами обговорили на тематичному семінарі

Реклама – рушій торгівлі, проте не всі її інструменти дозволені в Україні, оскільки у рекламі забороняється наводити твердження та/або зображення, які є дискримінаційними, у тому числі за ознакою статі.

Шляхи подолання сексизму в рекламі та дотримання норм законодавства про рекламу – основна тема семінару «Стратегічна сесія: консолідація зусиль Індустріального гендерного комітету з реклами та Держпродспоживслужби щодо попередження появи сексистської реклами», який відбувся 18-19 вересня 2025 року в м. Києві за підтримки Представництва Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні.

Організаторами семінару виступили – Держпродспоживслужба, ГО «Українська Асоціація Маркетингу» та Індустріальний гендерний комітет з реклами (ІГКР).

До участі у заході долучились фахівці Держпродспоживслужби та її територіальних органів. Від Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області – начальник управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Олександр Мандра.

Під час сесії було презентовано інструменти моніторингу реклами та методи співпраці між ІГКР та Держпродспоживслужбою для оперативного реагування на випадки сексизму в рекламі. Окрему увагу приділили міжрегіональному досвіду з протидії дискримінаційній рекламі, шляхом розгляду та аналізу практичних кейсів.

Семінар надав можливість учасникам обмінятися думками, сформувати стратегії для більш ефективного контролю за дотриманням гендерної рівності в рекламі та розробити подальші кроки для посилення регуляторних механізмів у цій сфері.