Реклама – рушій торгівлі, проте не всі її інструменти дозволені в Україні, оскільки у рекламі забороняється наводити твердження та/або зображення, які є дискримінаційними, у тому числі за ознакою статі.
Шляхи подолання сексизму в рекламі та дотримання норм законодавства про рекламу – основна тема семінару «Стратегічна сесія: консолідація зусиль Індустріального гендерного комітету з реклами та Держпродспоживслужби щодо попередження появи сексистської реклами», який відбувся на початку жовтня в Івано-Франківській області за підтримки Представництва Фонду імені Фрідріха Еберта України.
Організаторами семінару виступили – Держпродспоживслужба, ГО «Українська Асоціація Маркетингу» та Індустріальний гендерний комітет з реклами (ІГКР).
До участі у заході долучились фахівці Держпродспоживслужби та її територіальних органів. Від Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області – завідувач сектору контролю за рекламою та дотриманням антитютюнового законодавства управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Наталя Карпенко.
Окрім активної участі в обговоренні тематики семінару, учасники заходу представили підсумки роботи в сфері контролю за розповсюдженням сексистської реклами за 2023 рік – І півріччя 2024 року.
Під час сесії було презентовано інструменти моніторингу реклами та методи співпраці між ІГКР та Держпродспоживслужбою для оперативного реагування на випадки сексизму в рекламі. Окрему увагу приділили міжрегіональному досвіду з протидії дискримінаційній рекламі, шляхом розгляду та аналізу практичних кейсів.
Семінар надав можливість учасникам обмінятися думками, сформувати стратегії для більш ефективного контролю за дотриманням гендерної рівності в рекламі та розробити подальші кроки для посилення регуляторних механізмів у цій сфері.


08.10.2024
Шляхи попередження сексистської реклами обговорили на тематичному семінарі
Реклама – рушій торгівлі, проте не всі її інструменти дозволені в Україні, оскільки у рекламі забороняється наводити твердження та/або зображення, які є дискримінаційними, у тому числі за ознакою статі.
Шляхи подолання сексизму в рекламі та дотримання норм законодавства про рекламу – основна тема семінару «Стратегічна сесія: консолідація зусиль Індустріального гендерного комітету з реклами та Держпродспоживслужби щодо попередження появи сексистської реклами», який відбувся на початку жовтня в Івано-Франківській області за підтримки Представництва Фонду імені Фрідріха Еберта України.
Організаторами семінару виступили – Держпродспоживслужба, ГО «Українська Асоціація Маркетингу» та Індустріальний гендерний комітет з реклами (ІГКР).
До участі у заході долучились фахівці Держпродспоживслужби та її територіальних органів. Від Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області – завідувач сектору контролю за рекламою та дотриманням антитютюнового законодавства управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Наталя Карпенко.
Окрім активної участі в обговоренні тематики семінару, учасники заходу представили підсумки роботи в сфері контролю за розповсюдженням сексистської реклами за 2023 рік – І півріччя 2024 року.
Під час сесії було презентовано інструменти моніторингу реклами та методи співпраці між ІГКР та Держпродспоживслужбою для оперативного реагування на випадки сексизму в рекламі. Окрему увагу приділили міжрегіональному досвіду з протидії дискримінаційній рекламі, шляхом розгляду та аналізу практичних кейсів.
Семінар надав можливість учасникам обмінятися думками, сформувати стратегії для більш ефективного контролю за дотриманням гендерної рівності в рекламі та розробити подальші кроки для посилення регуляторних механізмів у цій сфері.