Захист споживачів у сфері надання житлово-комунальних послуг

Нагадуємо споживачам, що постановою Уряду від 08.03.2024 № 261 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 р. № 303 і від 3 травня 2022 р. № 550» протягом періоду воєнного стану за наявності загрози, що має негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров’я людини, позапланові заходи державного нагляду (контролю) за дотриманням суб’єктами господарювання вимог законодавства у сфері надання житлово-комунальних послуг щодо:

  • формування, встановлення та застосування державних регульованих цін,
  • захисту прав споживачів,
  • метрологічного нагляду,

(!) здійснюються за рішенням Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

Відповідно до законодавства підставою для перевірки є, зокрема, звернення споживачів.

Довідково. Житлово-комунальні послуги – послуги з постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електричної енергії, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, управління побутовими відходами, а також з управління багатоквартирним будинком.

У разі порушення ваших прав у сфері надання житлово-комунальних послуг звертайтесь до Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області одним із таких способів:

  • заповнити форму на офіційному вебпорталі Головного управління за посиланням https://dpss-ks.gov.ua/elektronne-zvernennya-gromadyan;
  • написати листа на електрону пошту kherson.obl@dpss-ks.gov.ua;
  • у паперовому вигляді на поштову адресу: вул. Старообрядницька, 34, м. Херсон, 73025.