На захисті прав споживачів

Від початку поточного року спеціалістами Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області розглянуто 122 скарги.

Аналіз звернень громадян свідчить про те, що найбільш гострою проблемою, з якою звертаються споживачі – якість непродовольчої групи товарів ( мобільні телефони, побутова техніка), менший відсоток – надання побутових послуг та якість надання житлово-комунальних послуг, якість продовольчої групи товарів.

Значне місце у структурі розгляду звернень посідають скарги на неякісні послуги з гарантійного ремонту складно-побутової техніки.

За період з січня по травень 2018 року сума повернутих коштів споживачам за неякісну продукцію (товари, роботи, послуги) становить 123,2 тис. грн.

Необхідно зазначити, що значна кількість скарг надходить на неякісні промислові товари, придбані на ринках, де господарюючими суб’єктами не видаються документи, що засвідчують факт покупки. Ці обставини є значною перешкодою в реалізації громадянами своїх прав, як споживачів, ускладнюють можливості Головного управління у наданні допомоги споживачам у разі придбання неякісних товарів, виконання робіт або надання послуг.

Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області і надалі буде здійснювати державний контроль за додержанням суб’єктами господарювання законодавства про захист прав споживачів.