Управлінням захисту споживачів у 2021 році відібрано 39 зразків нехарчової продукції, з них 26 не відповідають встановленим вимогам

Законодавство про захист прав споживачів визначає, що споживачі мають право на належну якість продукції. Продавець (виробник, виконавець) зобов’язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію. Продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов’язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції.

Відповідно до Секторального плану на 2021 рік Управлінням захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області проведені планові перевірки характеристик продукції з відбором зразків нехарчової продукції для визначення її безпечності.

Відібрано 39 зразків непродовольчих товарів: 18 зразків іграшок та 21 зразок електричного електронного обладнання, з яких 26 (67 %) за результатами експертизи (випробування), проведеного Державним підприємством «Укрметртестстандарт», не відповідають вимогам нормативних документів:

– із 18 відібраних зразків іграшок 13 не відповідають вимогам, 11 зразків дитячих іграшок (61 %) містять токсичні метали: свинець та кадмій, які можуть завдати шкоди нервовій системі і представляють серйозну загрозу правильному розвитку мозку дитини.

– із 21 зразка електричного електронного обладнання, 13 не відповідають вимогам, 12 зразків (44 %) становлять високий рівень загрози для життя та здоров’я споживачів.

Суб’єктам господарювання, які надавали на ринок небезпечну продукцію, надано 23 рішення про заборону надання продукції на ринку та з подальшою її утилізацією/знищенням або приведенням в інший спосіб до стану, що виключає її використання.

Головне управління Держпродспоживслужби в Херсонській області звертає увагу, що повідомлення про нехарчову продукцію, яка становить високий ризик та/або не відповідає встановленим вимогам, розміщено на офіційному вебсайті Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області, у колонці-розділі для інформування споживачів.

Нагадуємо, що у разі виникнення потреби, можна отримати якісну та змістовну консультацію з питань захисту прав споживачів у спеціалістів Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області під час усного або письмового звернення за адресою: м. Херсон, вул. Перекопська, буд. 17, тел. (0552)32-17-36, (0552)26-26-43; Управління захисту споживачів: м. Херсон, вул. Старообрядницька (Комсомольська), 34, тел. (0552) 26-36-06, 0913319890.