Спекотна пора відпусток у розпалі, що треба знати, збираючись на відпочинок?

Відповідно до Правил користування готелями й аналогічними засобами розміщення суб’єкт господарювання, що здійснює свою діяльність на території закладу зобов’язаний надати споживачу необхідну, достовірну, доступну та своєчасну інформацію про готельні послуги.

Інформація доводиться до відома споживача у доступній наочній формі і розміщується у приміщенні, що призначене для оформлення розміщення споживача, у зручному для огляду  місці та повинна включати таке:

  • зазначення нормативних документів,   вимогам  яких  повинні відповідати готельні послуги;
  • свідоцтво про присвоєння готелю відповідної категорії  (якщо вона присвоєна);
  • ціну номера (місця в номері);
  • перелік основних послуг, що входять у ціну номера (місця в номері);
  • перелік і ціну додаткових послуг, що надаються за окрему плату;
  • відомості про форму та порядок оплати послуг;
  • відомості про роботу закладів  (підприємств)  громадського харчування, торгівлі, зв’язку, побутового обслуговування та інших, що  розташовані в готелі. У разі їх відсутності – дані про місцезнаходження та режим роботи найближчих до готелю підприємств харчування, зв’язку та побутового обслуговування;

–  відомості про органи, що здійснюють захист прав споживачів.

Суб’єкт господарювання повинен забезпечити наявність  у  кожному  номері внутрішніх правил проживання у готелі, правил протипожежної безпеки та інструкції щодо дій в екстремальних умовах, перелік додаткових послуг та прейскурант цін на них, відомості про роботу закладів (підприємств) громадського харчування, торгівлі, зв’язку, побутового обслуговування та  інших, що розміщені у готелі.

Зазначена інформація повинна доводитись до відома споживачів українською мовою і в залежності від категорії підприємства, іноземними мовами.

Номер  (місце) в готелі  надається  споживачу при пред’явленні  паспорта або іншого документа, який засвідчує особу споживача, і заповненні анкети встановленого центральним органом виконавчої влади з питань туризму зразка.Споживач має право розірвати договір про надання готельних послуг  у будь-який час за умови оплати фактично наданих готелем послуг. Без згоди споживача/замовника готель не має права надавати   додаткові   послуги, які не включені у договір. Споживач/замовник вправі відмовитись від оплати таких послуг, а в разі їх сплати готель зобов’язаний повернути сплачену суму.У закладах (підприємствах) громадського харчування, зв’язку та побутового обслуговування, розміщених у готелях, особи, які  проживають  у  готелі, мають право на обслуговування у першу чергу.Готель  зобов’язаний  надати  споживачу  без  додаткової оплати такі види послуг:-         виклик швидкої допомоги;-         доставка в номер кореспонденції;-         побудка у визначений час;     – надання необхідного  інвентарю  в  залежності  від  категорії готелю.Зміна постільної білизни,  рушників та  туалетних  речей проводиться у відповідності до категорії готелю, але не рідше двох разів на тиждень.Готель забезпечує комплектність і справність обладнання в номері, а також якість підготовки приміщення під заселення. Якщо Вам потрібна розширена інформація, консультація з питань, які цікавлять або турбують з приводу порушених Ваших прав, звертайтеся до Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області: вул. Старообрядницька, 34, м. Херсон, тел.: (0552) 26-36-06, 0913319890 (Viber)