Відповідно до Правил користування готелями й аналогічними засобами розміщення суб’єкт господарювання, що здійснює свою діяльність на території закладу зобов’язаний надати споживачу необхідну, достовірну, доступну та своєчасну інформацію про готельні послуги.
Інформація доводиться до відома споживача у доступній наочній формі і розміщується у приміщенні, що призначене для оформлення розміщення споживача, у зручному для огляду місці та повинна включати таке:
- зазначення нормативних документів, вимогам яких повинні відповідати готельні послуги;
- свідоцтво про присвоєння готелю відповідної категорії (якщо вона присвоєна);
- ціну номера (місця в номері);
- перелік основних послуг, що входять у ціну номера (місця в номері);
- перелік і ціну додаткових послуг, що надаються за окрему плату;
- відомості про форму та порядок оплати послуг;
- відомості про роботу закладів (підприємств) громадського харчування, торгівлі, зв’язку, побутового обслуговування та інших, що розташовані в готелі. У разі їх відсутності – дані про місцезнаходження та режим роботи найближчих до готелю підприємств харчування, зв’язку та побутового обслуговування;
– відомості про органи, що здійснюють захист прав споживачів.
Суб’єкт господарювання повинен забезпечити наявність у кожному номері внутрішніх правил проживання у готелі, правил протипожежної безпеки та інструкції щодо дій в екстремальних умовах, перелік додаткових послуг та прейскурант цін на них, відомості про роботу закладів (підприємств) громадського харчування, торгівлі, зв’язку, побутового обслуговування та інших, що розміщені у готелі.
Зазначена інформація повинна доводитись до відома споживачів українською мовою і в залежності від категорії підприємства, іноземними мовами.
Номер (місце) в готелі надається споживачу при пред’явленні паспорта або іншого документа, який засвідчує особу споживача, і заповненні анкети встановленого центральним органом виконавчої влади з питань туризму зразка.Споживач має право розірвати договір про надання готельних послуг у будь-який час за умови оплати фактично наданих готелем послуг. Без згоди споживача/замовника готель не має права надавати додаткові послуги, які не включені у договір. Споживач/замовник вправі відмовитись від оплати таких послуг, а в разі їх сплати готель зобов’язаний повернути сплачену суму.У закладах (підприємствах) громадського харчування, зв’язку та побутового обслуговування, розміщених у готелях, особи, які проживають у готелі, мають право на обслуговування у першу чергу.Готель зобов’язаний надати споживачу без додаткової оплати такі види послуг:- виклик швидкої допомоги;- доставка в номер кореспонденції;- побудка у визначений час; – надання необхідного інвентарю в залежності від категорії готелю.Зміна постільної білизни, рушників та туалетних речей проводиться у відповідності до категорії готелю, але не рідше двох разів на тиждень.Готель забезпечує комплектність і справність обладнання в номері, а також якість підготовки приміщення під заселення. Якщо Вам потрібна розширена інформація, консультація з питань, які цікавлять або турбують з приводу порушених Ваших прав, звертайтеся до Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області: вул. Старообрядницька, 34, м. Херсон, тел.: (0552) 26-36-06, 0913319890 (Viber)
16.06.2021
Спекотна пора відпусток у розпалі, що треба знати, збираючись на відпочинок?
Відповідно до Правил користування готелями й аналогічними засобами розміщення суб’єкт господарювання, що здійснює свою діяльність на території закладу зобов’язаний надати споживачу необхідну, достовірну, доступну та своєчасну інформацію про готельні послуги.
Інформація доводиться до відома споживача у доступній наочній формі і розміщується у приміщенні, що призначене для оформлення розміщення споживача, у зручному для огляду місці та повинна включати таке:
– відомості про органи, що здійснюють захист прав споживачів.
Суб’єкт господарювання повинен забезпечити наявність у кожному номері внутрішніх правил проживання у готелі, правил протипожежної безпеки та інструкції щодо дій в екстремальних умовах, перелік додаткових послуг та прейскурант цін на них, відомості про роботу закладів (підприємств) громадського харчування, торгівлі, зв’язку, побутового обслуговування та інших, що розміщені у готелі.
Зазначена інформація повинна доводитись до відома споживачів українською мовою і в залежності від категорії підприємства, іноземними мовами.
Номер (місце) в готелі надається споживачу при пред’явленні паспорта або іншого документа, який засвідчує особу споживача, і заповненні анкети встановленого центральним органом виконавчої влади з питань туризму зразка.Споживач має право розірвати договір про надання готельних послуг у будь-який час за умови оплати фактично наданих готелем послуг. Без згоди споживача/замовника готель не має права надавати додаткові послуги, які не включені у договір. Споживач/замовник вправі відмовитись від оплати таких послуг, а в разі їх сплати готель зобов’язаний повернути сплачену суму.У закладах (підприємствах) громадського харчування, зв’язку та побутового обслуговування, розміщених у готелях, особи, які проживають у готелі, мають право на обслуговування у першу чергу.Готель зобов’язаний надати споживачу без додаткової оплати такі види послуг:- виклик швидкої допомоги;- доставка в номер кореспонденції;- побудка у визначений час; – надання необхідного інвентарю в залежності від категорії готелю.Зміна постільної білизни, рушників та туалетних речей проводиться у відповідності до категорії готелю, але не рідше двох разів на тиждень.Готель забезпечує комплектність і справність обладнання в номері, а також якість підготовки приміщення під заселення. Якщо Вам потрібна розширена інформація, консультація з питань, які цікавлять або турбують з приводу порушених Ваших прав, звертайтеся до Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області: вул. Старообрядницька, 34, м. Херсон, тел.: (0552) 26-36-06, 0913319890 (Viber)