Сьогодні у конференц-холі “Конгрес” відбувся семінар-навчання з суб’єктами господарювання з питань проведення заходів державного нагляду (контролю) за участі фахівців Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області. У приміщенні конференц-холу зібралися представники малого бізнесу, що провадять діяльність у сфері торгівлі та громадського харчування. Про актуальність теми, запропонованої для обговорення, свідчили як переповнена зала, так і активність самих учасників. Модератором заходу виступила громадська організація спілки підприємців “Оберега майбутнього”. Як зазначила заступник начальника Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області Наталя Клим, мета даного семінару – допомогти суб’єктам господарювання стати юридично обізнаними, бо знання законодавчої бази вирішує низку питань як у відносинах зі споживачами, так із контролюючими органами.
У ході навчання його учасники мали змогу на конкретних прикладах ознайомитися з підставами, термінами та порядком проведення перевірок, принципами державного нагляду, зорієнтованими на запобігання порушень, правами контролюючих органів і суб’єктів госпадарювання.

Фахівці Держпродспоживслужби наголосили, що саме ризик-орієнтований підхід до здійснення державного нагляду підвіщує об’єктивність, прозорість та неупередженість перевірок, оскільки пріоритет безпеки у питаннях життя та здоров’я людини є головним чинником роботи Держпродспоживслужби.
У ході навчання окремо було розглянуто питання необхідності надання державною мовою повної та достовірної інформації споживачеві, зокрема в частині маркування продукції, та відповідальності суб’єктів господарювання за невиконання даної вимоги.
Підбиваючи підсумки, спеціалісти Держпродспоживслужби підкреслили: “Відбирати зразки продукції, призначати експертизи щодо її відповідності нормативно-правовим вимогам, одержувати документи, відомості з питань, що виникають під час перевірки – все це входить до повноважень Держпродспоживслужби як контролюючого органу. Втім, робота нашої служби базується, передусім, на превентивних засадах, і саме від вашого бажання працювати у рамках правового поля залежать подальші відносини як з органами державного нагляду, так і зі споживачами”.
Доцільність подібних зустрічей, де у формі відкритого діалогу кожен охочій може отримати вичерпні відповіді та практичні рекомендації, зазначили всі учаснику семінару. Проведення наступного заходу планується на грудень місяць.
24.10.2019
Фахівці Держпродспоживслужби провели семінар-навчання з суб’єктами господарювання
Сьогодні у конференц-холі “Конгрес” відбувся семінар-навчання з суб’єктами господарювання з питань проведення заходів державного нагляду (контролю) за участі фахівців Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області. У приміщенні конференц-холу зібралися представники малого бізнесу, що провадять діяльність у сфері торгівлі та громадського харчування. Про актуальність теми, запропонованої для обговорення, свідчили як переповнена зала, так і активність самих учасників. Модератором заходу виступила громадська організація спілки підприємців “Оберега майбутнього”. Як зазначила заступник начальника Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області Наталя Клим, мета даного семінару – допомогти суб’єктам господарювання стати юридично обізнаними, бо знання законодавчої бази вирішує низку питань як у відносинах зі споживачами, так із контролюючими органами.
У ході навчання його учасники мали змогу на конкретних прикладах ознайомитися з підставами, термінами та порядком проведення перевірок, принципами державного нагляду, зорієнтованими на запобігання порушень, правами контролюючих органів і суб’єктів госпадарювання.
Фахівці Держпродспоживслужби наголосили, що саме ризик-орієнтований підхід до здійснення державного нагляду підвіщує об’єктивність, прозорість та неупередженість перевірок, оскільки пріоритет безпеки у питаннях життя та здоров’я людини є головним чинником роботи Держпродспоживслужби.
У ході навчання окремо було розглянуто питання необхідності надання державною мовою повної та достовірної інформації споживачеві, зокрема в частині маркування продукції, та відповідальності суб’єктів господарювання за невиконання даної вимоги.
Підбиваючи підсумки, спеціалісти Держпродспоживслужби підкреслили: “Відбирати зразки продукції, призначати експертизи щодо її відповідності нормативно-правовим вимогам, одержувати документи, відомості з питань, що виникають під час перевірки – все це входить до повноважень Держпродспоживслужби як контролюючого органу. Втім, робота нашої служби базується, передусім, на превентивних засадах, і саме від вашого бажання працювати у рамках правового поля залежать подальші відносини як з органами державного нагляду, так і зі споживачами”.
Доцільність подібних зустрічей, де у формі відкритого діалогу кожен охочій може отримати вичерпні відповіді та практичні рекомендації, зазначили всі учаснику семінару. Проведення наступного заходу планується на грудень місяць.