Останнім часом до Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області все частіше надходять скарги на якість ювелірних виробів, які після нетривалого терміну експлуатації почали втрачати свою якість – залишають темні сліди на шкірі . Для вирішення питань щодо повернення чи обміну ювелірних прикрас споживачі звертаються до магазинів, де у категоричній формі їм відмовляють у задоволенні їх законних вимог.
Так, 02 червня поточного року на особистий прийом до Головного управління звернулась мешканка м. Херсону зі скаргою на втрату якості ювелірних виробів – сережок вартістю 4800грн., які почали втрачати свою якість, залишаючи чорні сліди на шкірі. Звернувшись до магазину , споживач не задовольнив свої вимоги щодо повернення коштів, власник магазину пояснив, що сережки втрачають якість внаслідок порушення умов експлуатації – дії хімічного впливу від фарби або лаку для волос.
За консультацією споживач звернулась до однієї із ювелірних майстерень, яка займається виробництвом ювелірних виробів, де їй роз’яснили, що причина чорних слідів – це невідповідність ювелірного виробу золоту 583 проби.
Споживач звернувся за допомогою до Головного управління, фахівці управління захисту споживачів надали допомогу у складанні претензії до магазину, у телефонному режимі роз’яснили власнику магазину права споживача передбачені ст.8, ст.17 Закону України «Про захист прав споживачів» та запропонували провезти незалежну експертизу у Регіональному відділенні пробірної палати у м. Одесі. Господарюючий суб’єкт без проведення незалежної експертизи повернув споживачу кошти у сумі 4800гривень.
Радість від придбання ювелірних прикрас тривала не довго
Останнім часом до Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області все частіше надходять скарги на якість ювелірних виробів, які після нетривалого терміну експлуатації почали втрачати свою якість – залишають темні сліди на шкірі . Для вирішення питань щодо повернення чи обміну ювелірних прикрас споживачі звертаються до магазинів, де у категоричній формі їм відмовляють у задоволенні їх законних вимог.
Так, 02 червня поточного року на особистий прийом до Головного управління звернулась мешканка м. Херсону зі скаргою на втрату якості ювелірних виробів – сережок вартістю 4800грн., які почали втрачати свою якість, залишаючи чорні сліди на шкірі. Звернувшись до магазину , споживач не задовольнив свої вимоги щодо повернення коштів, власник магазину пояснив, що сережки втрачають якість внаслідок порушення умов експлуатації – дії хімічного впливу від фарби або лаку для волос.
За консультацією споживач звернулась до однієї із ювелірних майстерень, яка займається виробництвом ювелірних виробів, де їй роз’яснили, що причина чорних слідів – це невідповідність ювелірного виробу золоту 583 проби.
Споживач звернувся за допомогою до Головного управління, фахівці управління захисту споживачів надали допомогу у складанні претензії до магазину, у телефонному режимі роз’яснили власнику магазину права споживача передбачені ст.8, ст.17 Закону України «Про захист прав споживачів» та запропонували провезти незалежну експертизу у Регіональному відділенні пробірної палати у м. Одесі. Господарюючий суб’єкт без проведення незалежної експертизи повернув споживачу кошти у сумі 4800гривень.