Радість від придбання нової техніки тривала не довго.

До Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області на особистий прийом звернувся мешканець Білозерського району Херсонської області за консультацією та написання скарги на порушення його прав та Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами з боку одного із магазинів відомої торгівельної мережі в Україні з продажу побутової техніки. Споживач, батько багатодітної родини(5 дітей), вирішив придбати у кредит для родини нову пральну машину , з в місткістю баку розраховану на 7кг сухої білизни. Продавець – консультант запропонував пральну машину автомат торгівельної марки «Горенія» вартістю 7559 гривень. У присутності споживача визначену модель привезли зі складу для перевірки та оформлення відповідних документів.

Споживач звернув увагу, що вивезена зі складу машина автомат була без транспортної тари, лише завернута у поліетиленову плівку. У присутності покупця, не відкриваючи дверцята люку продавець продемонстрував працездатність машини щодо роботи всіх кнопок та роботи центрифуги.

Оформивши кредитну угоду , за свої власні кошти доставив машину до дому. Вдома при спробі експлуатації машини, під час загрузки білизни дістав із баку паспорт та інші папери, які знаходились у середині. Як же він здивувався, коли встановив , що придбана ним «нова» пральна машина 29.11.2016р. була вже продана іншому споживачу і була повернута до магазину, як не працездатна і 02.12.2016р. перший власник пральної машини отримав сплачені ним кошти. Так, склалося що цей «перший покупець» є односельцем споживача і звернувшись до нього по зазначеній у документах адресі , односельчанка підтвердила факт повернення цієї машинки до магазину через її непрацездатність. Звіривши серійний номер зазначений у Заяві-акту на повернення машини його односельчанкою, у гарантійному талоні та на шильді машини – серійний номер один і той самий.

Спеціалістами Головного управління роз’яснені споживачу його права, надана допомога у складані заяви на адресу магазину після чого він надав письмову скаргу до Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області , у якій просить здійснити перевірку магазину та притягнути магазин до відповідальності за порушення його прав та реалізацію нібито «нової» техніки. Отримавши заяву, спеціалісти Головного управління відповідно до вимог ст.6 Закону України «Про основні засади здійснення державного нагляду (контролю) готують заяву на отримання погодження на проведення позапланової перевірки.