Про роботу міжвідомчої комісії з обстеження закладів освіти Нижньосірогозької селищної ради та проведення їх паспортизації

На виконання пункту 3 доручення голови обласної державної адміністрації від 10 лютого 2021 року № 25-д «За результатами селекторної наради щодо обговорення шляхів вирішення актуальних питань розвитку області від 08 лютого 2021 року №25-д», розпорядженням голови Нижньосірогозької селищної ради від 22.02.2021 року №49 було затверджено склад міжвідомчої комісії з обстеження закладів дошкільної, загальної середньої освіти та проведення паспортизації закладів освіти, а також затверджено графік виїздів комісії до освітніх закладів району.

Очолює    міжвідомчу комісію   заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів, а до складу комісії включено начальника відділу освіти, культури, молоді та спорту селищної ради, в.о.начальника Нижньосірогозького управління Головного  управління Держпродспоживслужби, начальника відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства, т.в.о. начальника Нижньосірогозького районного сектора управління ДСНС у Херсонській області, старост сіл.

Згідно затвердженого графіка, вже проведено комісійні обстеження 7 із 13 закладів середньої освіти та 8 із 13 наявних в селищній раді дошкільних навчальних закладів. Під час комісійних обстежень перевіряється стан влаштування дитячих закладів, дотримання гігієнічних вимог до будівель та споруд, санітарно-технічний стан систем забезпечення життєдіяльності (систем водопостачання, каналізування, теплопостачання), дотримання повітряно-теплового режиму та інші питання.

Але особлива увага звертається на дотримання гігієнічних вимог при організації харчування дітей, наявність необхідних виробничих та допоміжних, складських приміщень, забезпеченість харчоблоків технологічним та холодильним обладнанням, посудом та розробковим інвентарем. Під час роботи комісії проводиться коригування паспортів закладів освіти та паспортів харчоблоків, надаються рекомендації щодо покращення організації роботи по створенню належних умов для безпечного харчування в закладах освіти, впровадженню системи НАССР, профілактики гострих кишкових інфекцій та харчових отруєнь. За підсумками роботи буде підготовлена та подана на розгляд голови селищної ради підсумкова довідка, в якій будуть зазначені недоліки та надано пропозиції щодо їх усунення.

Підчас комісійних обстежень також контролюється дотримання температурного режиму та стан виконання протиепідемічних заходів на період карантину  у зв’язку з поширенням корона вірусної хвороби. Всі заклади забезпечені безконтактними термометрами, мають запас антисептиків та дезінфікуючих засобів, засобів індивідуального захисту. На належному рівні організовано питний режим, створено умови для миття рук з милом, в усіх школах є електросушарки для рук, для збору використаних засобів індивідуального захисту встановлено промарковані контейнери. В кожному закладі проведено навчання персоналу, розроблено алгоритм дій на випадок надзвичайної ситуації, пов’язаної з реєстрацією захворювання на корона вірусну інфекцію.

Робота міжвідомчої комісії буде продовжуватись згідно графіку.