935 тисяч гривень – споживачам Херсонщини повернуто кошти за неякісні товари та послуги: результати за 9 місяців 2025 року

За 9 місяців 2025 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області надійшло 100 звернень від громадян щодо порушень у сфері захисту прав споживачів.

У 75% випадків вимоги споживачів задоволено. А саме понад 935 тисяч гривень  повернуто людям за придбані неякісні товари і послуги, у тому числі – у сфері житлово-комунального господарства, зокрема:

  • у сфері надання послуг – 906,052 тис. грн;
  • у сфері торгівлі – 29,34 тис. грн.

Це – результат співпраці фахівців Держпродспоживслужби Херсонщини зі споживачами та суб’єктами господарювання.

Нагадуємо: з квітня 2024 року відновлено позапланові перевірки щодо захисту прав споживачів у сфері надання житлово-комунальних послуг. Підставою для проведення перевірки є офіційне звернення споживача до Держпродспоживслужби.

Звернення можна подати до Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області одним із таких способів:

  • заповнити форму на офіційному вебпорталі Головного управління за посиланням;
  • написати листа на електрону пошту: kherson.obl@dpss-ks.gov.ua (скановану копію або фотокопію звернення);
  • у паперовому вигляді на поштову адресу: вул. Старообрядницька, 34, м. Херсон, 73025.