15 березня Всесвітній день захисту споживачів

 Управління  захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби  в Херсонській області розпочало свою роботу у серпні  місяці  2016 року після завершення реорганізації .   За цей період  згідно з позаплановими заходами контролю проведено 37 перевірок дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів. Спеціалістами управління перевірено якість товарів, робіт і послуг на суму 75,89 тис.грн. У 37 суб’єктів  господарювання встановлені 8 порушень законодавства,  з них 1- відсутність своєчасної та повної інформації.  За результатами перевірок притягнуто до адміністративної відповідальності 8 осіб. За виявлені порушення законодавства щодо захисту прав споживачів накладено 1,36 тис.грн. адміністративних штрафів, з них:  0,34 тис.грн. – у сфері торгівлі продовольчими товарами, 0,510 тис.грн. – у сфері торгівлі непродовольчими товарами, 0,510 тис.грн. – у сфері послуг.

У звітному періоді відповідно до планових заходів було проведено 21 перевірку суб’єктів господарювання щодо дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів. Перевірено якість товарів, робіт і послуг на суму 225,346 тис.грн. У 21 суб’єкта господарювання встановлені 11 порушень законодавства, з них  4- відсутність своєчасної та повної інформації.

За результатами перевірок притягнуто до адміністративної відповідальності 11 осіб. За виявлені порушення  законодавства щодо захисту прав споживачів накладено 1,87 тис.грн. адміністративних штрафів, з них: 0,34 тис.грн.- у сфері торгівлі продовольчими товарами, 1,02 тис.грн.- у сфері торгівлі непродовольчими товарами, 0,51 тис.грн.- у сфері послуг.

 Для перевірки якості та безпеки непродовольчих товарів спеціалістами відібрано 32 зразки продукції, із них 7 зразків взуття, 4 зразки трикотажних виробів, 15 зразків іграшок дитячих та новорічних, 5 зразків миючих засобів.

По скарзі споживача було відібрано зразок масла тваринного, яке за результатами лабораторних досліджень не відповідало вимогам НД по якості за органолептичними показниками  та наявністю жирів немолочного походження.

Своїм приписом від 06.01.2017р. №1 Головне управління Держпродспоживслужби в Херсонській області заборонило  господарюючому суб’єкту реалізацію даного масла, яке не відповідає вимогам НД по якості.

У 2016році на розгляд надійшло 194 скарги, з яких:  125 письмових, 45 на особистому прийомі, 14 по «Урядовій гарячій лінії», 10 повторних звернень. Розглянуто 165 скарг, 150 скарг задоволені, 15 споживачам надані роз’яснення. За результатами   розгляду скарг споживачам повернуто кошти у сумі 20,976 тис.грн.

Щороку 15 березня відзначається Всесвітній  день захисту  споживачів, який був   закріплений в міжнародному календарі святкових дат, як Всесвітній день захисту прав споживачів, у 1983 році. З нагоди свята  Головне управління Держпродспоживслужби в Херсонській області вітає споживачів  із Всесвітнім днем захисту прав споживачів — святом, як кожного громадянина, так і професіоналів, які сприяють поліпшенню якості нашого життя.

Якість життя є головним пріоритетом світової цивілізації, а в кожній окремій державі – пріоритетом національної політики.

Створення умов для забезпечення громадян якісними товарами та послугами є одним з основних напрямів роботи  Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області.

У цей день висловлюємо слова щирої вдячності працівникам державних органів та громадських організацій, які присвятили себе справі захисту прав споживачів.

Упевнені що наша праця і надалі сприятиме економічному розвиткові держави, підвищенню конкурентоспроможності вітчизняної продукції, поліпшенню якості життя українського народу.