Фахівці Білозерського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області проводять роз’яснювальну роботу з суб’єктами господарювання та надають практичні рекомендації, стосовно яким повинен бути «Куток споживача» та перелік документів, які повинні бути в ньому розміщенні, з метою підвищення обізнаності споживачів своїх прав на отримання повної та доступної інформації так, як «Споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору» згідно ст.15 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 № 1023-XII.
05.02.2018
Яким повинен бути «Куток споживача»?
Фахівці Білозерського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області проводять роз’яснювальну роботу з суб’єктами господарювання та надають практичні рекомендації, стосовно яким повинен бути «Куток споживача» та перелік документів, які повинні бути в ньому розміщенні, з метою підвищення обізнаності споживачів своїх прав на отримання повної та доступної інформації так, як «Споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору» згідно ст.15 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 № 1023-XII.