До сектору контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області надходять звернення від громадян, які оформлені невірно, не відповідають вимогам чинного законодавства, що унеможливлює розгляд порушених питань у зверненнях.
Законом України «Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» встановлено мораторій на проведення органами державного нагляду (контролю) планових заходів із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності до 31 грудня 2017 року.
Поряд з тим ст. 3 Закону свідчить, що до 31 грудня 2017 року позапланові заходи державного нагляду (контролю) здійснюються органами державного нагляду (контролю) зокрема, на підставі обґрунтованого звернення фізичної особи про порушення суб’єктом господарювання її законних прав, який проводиться органом державного нагляду (контролю) за погодженням Державної регуляторної служби.
Для отримання Головним управлінням Держпродспоживслужби в Херсонській області погодження на проведення позапланового заходу у зверненні необхідно обов’язково зазначити наступну інформацію:
– найменування суб’єкта господарювання – юридичної особи та/або його відокремленого підрозділу або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця, у відношенні якого подається звернення;
– місце провадження господарської діяльності суб’єктом господарювання, у відношенні якого подається звернення;
– місцезнаходження суб’єкта господарювання – юридичної особи та/або його відокремленого підрозділу, місце проживання фізичної особи – підприємця, у відношенні якого подається звернення;
– обґрунтувати суть питання щодо якого виникла потреба у поданні запиту;
– надати підтверджуючі документи, що засвідчують про застосовані ціни (тарифи), тобто чеки, квитанції, рахунки тощо.
Крім того, вимоги до звернення визначено статтею 5 Закону України «Про звернення громадян».
У зверненні має бути зазначене прізвище, ім’я та по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніше як через десять днів від дня його надходження.
Для отримання консультацій та роз’яснень з питань ціноутворення і контролю за регульованими цінами мешканці міста Херсона та області можуть звертатися до сектору контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області: м. Херсон, вулиця Перекопська, 17, тел. (0552) 32-17-37.
29.11.2017
ДО ВІДОМА МЕШКАНЦІВ МІСТА ХЕРСОНА ТА ОБЛАСТІ!
До сектору контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області надходять звернення від громадян, які оформлені невірно, не відповідають вимогам чинного законодавства, що унеможливлює розгляд порушених питань у зверненнях.
Законом України «Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» встановлено мораторій на проведення органами державного нагляду (контролю) планових заходів із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності до 31 грудня 2017 року.
Поряд з тим ст. 3 Закону свідчить, що до 31 грудня 2017 року позапланові заходи державного нагляду (контролю) здійснюються органами державного нагляду (контролю) зокрема, на підставі обґрунтованого звернення фізичної особи про порушення суб’єктом господарювання її законних прав, який проводиться органом державного нагляду (контролю) за погодженням Державної регуляторної служби.
Для отримання Головним управлінням Держпродспоживслужби в Херсонській області погодження на проведення позапланового заходу у зверненні необхідно обов’язково зазначити наступну інформацію:
– найменування суб’єкта господарювання – юридичної особи та/або його відокремленого підрозділу або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця, у відношенні якого подається звернення;
– місце провадження господарської діяльності суб’єктом господарювання, у відношенні якого подається звернення;
– місцезнаходження суб’єкта господарювання – юридичної особи та/або його відокремленого підрозділу, місце проживання фізичної особи – підприємця, у відношенні якого подається звернення;
– обґрунтувати суть питання щодо якого виникла потреба у поданні запиту;
– надати підтверджуючі документи, що засвідчують про застосовані ціни (тарифи), тобто чеки, квитанції, рахунки тощо.
Крім того, вимоги до звернення визначено статтею 5 Закону України «Про звернення громадян».
У зверненні має бути зазначене прізвище, ім’я та по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніше як через десять днів від дня його надходження.
Для отримання консультацій та роз’яснень з питань ціноутворення і контролю за регульованими цінами мешканці міста Херсона та області можуть звертатися до сектору контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області: м. Херсон, вулиця Перекопська, 17, тел. (0552) 32-17-37.