378 тисяч гривень – споживачам Херсонщини повернуто кошти за неякісні послуги

Захист прав споживачів залишається важливим напрямом роботи Держпродспоживслужби Херсонщини.

Протягом І півріччя 2025 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області надійшло 67 звернень громадян щодо порушень у сфері захисту прав споживачів. Із них:

  • 55 – письмові,
  • 12 – на «гарячі лінії» Уряду та Херсонської ОВА.

У 75% випадків вимоги споживачів задоволено. А саме понад 378 тисяч гривень повернуто людям за неякісні товари чи послуги, у тому числі – у сфері житлово-комунального господарства.

Це – результат співпраці фахівців Держпродспоживслужби Херсонщини зі споживачами та суб’єктами господарювання.

Нагадуємо: з 13.03.2022 року призупинено проведення перевірок. Водночас з квітня 2024 року відновлено позапланові перевірки у сфері житлово-комунального господарства (постанова Кабінету Міністрів України від 08.03.2024 року №261). Підставою для проведення перевірки є офіційне звернення споживача.

Звернення можна подати до Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області одним із таких способів:

  • заповнити форму на офіційному вебпорталі Головного управління за посиланням;
  • написати листа на електрону пошту: kherson.obl@dpss-ks.gov.ua (скановану копію або фотокопію звернення);
  • у паперовому вигляді на поштову адресу: вул. Старообрядницька, 34, м. Херсон, 73025.