Захист прав споживачів у сфері надання житлово-комунальних послуг: результати за І півріччя 2025 року

Протягом першого півріччя 2025 року Головним управлінням Держпродспоживслужби в Херсонській області здійснено 105 перевірок суб’єктів господарювання щодо додержання ними вимог законодавства про захист прав споживачів у сфері надання житлово-комунальних послуг.

Під час проведення контрольно-наглядових заходів порушення вимог чинного законодавства встановлено у 88 випадках, що становить 83,8% від загальної кількості здійснених перевірок.

За результатами проведених перевірок видано 43 приписи про припинення порушень прав споживачів. До порушників застосовано 48 адміністративно-господарських санкцій на загальну суму 16,32 тис. грн., а також одну адміністративну санкцію на суму 0,17 тис. грн. Усі штрафні санкції сплачено до державного бюджету у повному обсязі.

Крім того, Верховним Судом України винесено постанови на користь Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області, якими визначено порядок застосування постанови Кабінету Міністрів України від 05 березня 2022 року №206 “Деякі питання оплати житлово-комунальних послуг у період воєнного стану».

Нагадуємо, у разі порушення ваших прав у сфері надання житлово-комунальних послуг звертайтесь до Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області у зручний для вас спосіб:

  • заповнити форму на офіційному вебпорталі Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області за посиланням;
  • написати листа на електрону пошту kherson.obl@dpss-ks.gov.ua (скановану копію або фотокопію звернення);
  • у паперовому вигляді на поштову адресу: вул. Старообрядницька, 34, м. Херсон, 73025.