Одне з ключових завдань, покладених на Держпродспоживслужбу, – захист прав споживачів, а одним з інструментів цього захисту є державний нагляд і контроль у сфері реклами.
Так, за перше півріччя 2025 року Головним управлінням Держпродспоживслужби в Херсонській області заведено 35 справ за ознаками порушень законодавства про рекламу, зокрема у сфері зовнішньої реклами.
За результатами розгляду справ накладено 29 штрафних санкцій на загальну суму 34,850 тис. грн., із них:
- по 17 справам у добровільному порядку сплачено штрафні санкції на суму 15,130 тис. грн.;
- до виконавчої служби передані матеріали по 9 справам для примусового стягнення штрафних санкцій на загальну суму 14,450 тис. грн.;
- по 5 справам штрафні санкції на суму 5,270 тис. грн. не сплачені, оскільки термін сплати ще не сплинув.
Окрім цього, зафіксовано 25 випадків порушення вимог щодо використання державної мови, включаючи рекламу, що містила мову держави-агресора. Сума штрафів за ці порушення склала 18,190 тис. грн.
Держпродспоживслужба Херсонщини закликає всіх учасників ринку відповідально ставитися до рекламного контенту. Дотримання вимог законодавства допоможе уникнути санкцій та забезпечити належний рівень інформування споживачів.
09.07.2025
Контроль за дотриманням вимог законодавства у сфері реклами: результати за перше півріччя 2025 року
Одне з ключових завдань, покладених на Держпродспоживслужбу, – захист прав споживачів, а одним з інструментів цього захисту є державний нагляд і контроль у сфері реклами.
Так, за перше півріччя 2025 року Головним управлінням Держпродспоживслужби в Херсонській області заведено 35 справ за ознаками порушень законодавства про рекламу, зокрема у сфері зовнішньої реклами.
За результатами розгляду справ накладено 29 штрафних санкцій на загальну суму 34,850 тис. грн., із них:
Окрім цього, зафіксовано 25 випадків порушення вимог щодо використання державної мови, включаючи рекламу, що містила мову держави-агресора. Сума штрафів за ці порушення склала 18,190 тис. грн.
Держпродспоживслужба Херсонщини закликає всіх учасників ринку відповідально ставитися до рекламного контенту. Дотримання вимог законодавства допоможе уникнути санкцій та забезпечити належний рівень інформування споживачів.