У межах проведення Національного тижня безбар’єрності, який триває з 19 по 25 травня, сектором з питань запобігання та виявлення корупції Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області проведено навчальний захід для працівників Головного управління та підпорядкованих державних установ ветеринарної медицини.
Ключова тема – способи подання повідомлень про корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, а також права викривачів і гарантії їх захисту.
Метою навчання було:
- ознайомлення учасників із поняттям викривача як ключової фігури у протидії корупції;
- надання вичерпної інформації щодо каналів і способів подання повідомлень про корупційні правопорушення;
- роз’яснення гарантій правового та трудового захисту викривачів, зокрема щодо конфіденційності, заборони переслідування та дискримінації;
- підвищення правової культури та обізнаності державних службовців у сфері доброчесності.
Під час заходу особливу увагу приділили важливості використання внутрішнього каналу повідомлення про корупцію та надали покрокову інструкцію щодо подання повідомлень за допомогою:
- електронної скриньки уповноваженого підрозділу;
- захищеного онлайн-ресурсу Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК);
- анонімних звернень.
Учасники обговорили практичні кейси захисту викривачів, проаналізували типові ризики, з якими стикаються працівники, та ознайомилися з ефективними механізмами протидії корупційним проявам у повсякденній діяльності.
Проведення таких заходів є невід’ємною частиною формування культури доброчесності, відкритості та безпеки для тих, хто наважується говорити про порушення. Це також важливий крок до забезпечення безбар’єрного доступу до правової інформації для кожного працівника й громадянина.
Головне управління Держпродспоживслужби в Херсонській області продовжує системну роботу в напрямі формування нетерпимого ставлення до корупції та створення доступного правового середовища. Особлива увага приділяється реалізації принципів безбар’єрності: забезпечується відкритість інформації, доступність каналів комунікації (електронна пошта, телефонні лінії, офіційний вебпортал, особистий прийом).
Окремий акцент робиться на захисті прав осіб з інвалідністю, маломобільних груп населення та викривачів корупції. Працівники сектору регулярно проходять навчання з питань комунікації в безбар’єрному середовищі, що дозволяє ефективніше взаємодіяти з усіма категоріями громадян.
Таким чином, Головне управління послідовно втілює політику відкритості, рівного доступу та поваги до прав кожного, що є запорукою підвищення довіри до інституцій та ефективності антикорупційної діяльності.
23.05.2025
Антикорупційна просвіта як складова безбар’єрності: навчальний захід у рамках Національного тижня безбар’єрності
У межах проведення Національного тижня безбар’єрності, який триває з 19 по 25 травня, сектором з питань запобігання та виявлення корупції Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області проведено навчальний захід для працівників Головного управління та підпорядкованих державних установ ветеринарної медицини.
Ключова тема – способи подання повідомлень про корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, а також права викривачів і гарантії їх захисту.
Метою навчання було:
Під час заходу особливу увагу приділили важливості використання внутрішнього каналу повідомлення про корупцію та надали покрокову інструкцію щодо подання повідомлень за допомогою:
Учасники обговорили практичні кейси захисту викривачів, проаналізували типові ризики, з якими стикаються працівники, та ознайомилися з ефективними механізмами протидії корупційним проявам у повсякденній діяльності.
Проведення таких заходів є невід’ємною частиною формування культури доброчесності, відкритості та безпеки для тих, хто наважується говорити про порушення. Це також важливий крок до забезпечення безбар’єрного доступу до правової інформації для кожного працівника й громадянина.
Головне управління Держпродспоживслужби в Херсонській області продовжує системну роботу в напрямі формування нетерпимого ставлення до корупції та створення доступного правового середовища. Особлива увага приділяється реалізації принципів безбар’єрності: забезпечується відкритість інформації, доступність каналів комунікації (електронна пошта, телефонні лінії, офіційний вебпортал, особистий прийом).
Окремий акцент робиться на захисті прав осіб з інвалідністю, маломобільних груп населення та викривачів корупції. Працівники сектору регулярно проходять навчання з питань комунікації в безбар’єрному середовищі, що дозволяє ефективніше взаємодіяти з усіма категоріями громадян.
Таким чином, Головне управління послідовно втілює політику відкритості, рівного доступу та поваги до прав кожного, що є запорукою підвищення довіри до інституцій та ефективності антикорупційної діяльності.