Вимоги до реклами: що потрібно знати рекламодавцю

Реклама – потужна складова стратегії розвитку бізнесу.

У динамічному сьогоденні, для приваблення вимогливого споживача, реклама вимагає креативності. Однак, в прагненні звернути увагу на свій продукт рекламодавці, на жаль, часто нехтують нормами Закону України «Про рекламу».

Зміст реклами – це виключно відповідальність рекламодавців. Загальні вимоги до реклами визначено статтею 8 цього Закону.

Досить часто випадки порушення законодавства у сфері реклами пов’язані із використанням різноманітних зображень. Рекламодавцям варто зважати на те, що зображення у змісті реклами мають відповідати вимогам Закону.

Наприклад, у рекламі методів лікування, діагностики, профілактики категорично заборонено зображати лікарів та, навіть, імітувати їх зображення. В жодному разі не використовуйте зображення тютюнових виробів або пристроїв для їх вживання. Також заборонено зображати алкогольні напої або процес їх вживання. Необхідно пам’ятати і про неприпустимість використання дискримінаційних тверджень та зображень в рекламі.

Реклама – це окремий вид мистецтва, отже творіть рекламу вишуканою, привабливою, цікавою! Та пам’ятайте, що ми живемо в НАЙкращій країні, володіємо НАЙкращою мовою – отже і мова реклами має бути українською (за виключенням об’єктів права інтелектуальної власності). Ця сентенція не потребує доказів, а от якщо ви стверджуєте в рекламі, що ваш Продукт «НАЙ», або «№1» – будьте готові підтвердити подібне твердження, інакше ризикуєте порушити принцип добросовісності.

Отже, шановні рекламодавці, дотримуйтесь вимог чинного законодавства при замовленні реклами.