Стратегічна сесія «Європейська практика регулювання маркетингу для захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорового харчування»

30 травня 2024 року спеціалісти сектору контролю за рекламою, дотриманням антитютюнового законодавства та пробірного контролю управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області долучились до Стратегічної сесії «Європейська практика регулювання маркетингу для захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорового харчування».

Стратегічну сесію організовано Громадською організацією «Українська асоціація маркетингу» за підтримки Європейського Союзу та Міжнародного фонду «Відродження».

Серед спікерів – Європейський альянс зі стандартів реклами (EASA), Світова Федерація рекламодавців (WFA), представники європейських саморегульованих організацій Advertising  Standards Authority in Ireland (ASAI), Romanian Advertising Council (RAC) та представники українського бізнесу.

Під час сесії експерти презентували досвід європейських практик щодо регулювання маркетингу на ринку харчових продуктів з фокусом на права дітей та підлітків. Також вивчили досвід саморегулювання в цій галузі та можливості його адаптації в Україні.