З метою інформування споживачів про актуальні події у сфері захисту прав споживачів Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів розроблено телеграм-канал «Захист прав споживачів».
Завантажити його можна за посиланням: https://t.me/zahust_prav.
Громадяни мають можливість ознайомитись із актуальними новинами, інфографікою, відео- і фотоматеріалами у сфері захисту прав споживачів.
Зараз Держпродспоживслужба ефективно застосовує сучасні цифрові технології у сфері захисту прав споживачів, що дозволяє підвищити загальну обізнаність громадян у цій сфері, обробляти і розглядати скарги з максимальною оперативністю із використанням безпаперових технологій.
Звертаємо увагу, що захист прав споживачів є одним із ключових напрямів роботи Держпродспоживслужби та її територіальних органів, тому долучайтесь до телеграм-каналу «Захист прав споживачів».
Продовжуємо будувати цифрову державу разом.
17.07.2023
Держпродспоживслужба запрошує громадян приєднатися до телеграм-каналу «Захист прав споживачів»
З метою інформування споживачів про актуальні події у сфері захисту прав споживачів Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів розроблено телеграм-канал «Захист прав споживачів».
Завантажити його можна за посиланням: https://t.me/zahust_prav.
Громадяни мають можливість ознайомитись із актуальними новинами, інфографікою, відео- і фотоматеріалами у сфері захисту прав споживачів.
Зараз Держпродспоживслужба ефективно застосовує сучасні цифрові технології у сфері захисту прав споживачів, що дозволяє підвищити загальну обізнаність громадян у цій сфері, обробляти і розглядати скарги з максимальною оперативністю із використанням безпаперових технологій.
Звертаємо увагу, що захист прав споживачів є одним із ключових напрямів роботи Держпродспоживслужби та її територіальних органів, тому долучайтесь до телеграм-каналу «Захист прав споживачів».
Продовжуємо будувати цифрову державу разом.