Всесвітній день якості: як повернути або замінити якісний товар?

Всесвітній день якості відзначається щороку в другий четвер листопада у багатьох країнах світу. Створення цього свята ініціювала Європейська організація якості, а незабаром ідея була підтримана також Організацією Об’єднаних Націй.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» належна якість товару, роботи або послуги – властивість продукції, яка відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції у нормативно-правових актах, та умовам договору із споживачем.

Продавець (виробник, виконавець) зобов’язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію.

Як повернути або замінити якісний товар?

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Такий обмін або повернення здійснюється в тому випадку, якщо товар належної якості зберіг свої властивості, ярлики, упаковку і товарний вигляд. Також необхідно зберегти і документ, що підтверджує факт оплати.

Термін, протягом якого можна здійснити обмін або повернення, становить 14 днів, не враховуючи сам день покупки.