Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області, в межах своїх повноважень, постійно здійснює державний контроль за додержанням суб’єктами господарювання законодавства про захист прав споживачів.
Так, за результатами проведеної роботи, з початку 2021 року фахівцями управління, в наслідок розгляду скарг населення та проведених перевірок, споживачам повернуто за неякісну продукцію (товари, роботи, послуги) – 234,777 тис. грн.
У тому числі у сфері торгівлі непродовольчими товарами повернуто – 206,538 тис. грн, а у сфері надання послуг – 28,239 тис. грн.
Зазначимо, за 9 місяців 2021 року до Управління захисту споживачів звернулося 533 споживача, з них: 323 – з письмовими заявами, 151- на особистому прийомі та з урядової «гарячої лінії» – 59.
Споживачі звертались до управління зі скаргами на якість товарів, робіт і послуг.
23.10.2021
За сприяння Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області з початку року споживачам було повернуто понад 230 тис грн
Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області, в межах своїх повноважень, постійно здійснює державний контроль за додержанням суб’єктами господарювання законодавства про захист прав споживачів.
Так, за результатами проведеної роботи, з початку 2021 року фахівцями управління, в наслідок розгляду скарг населення та проведених перевірок, споживачам повернуто за неякісну продукцію (товари, роботи, послуги) – 234,777 тис. грн.
У тому числі у сфері торгівлі непродовольчими товарами повернуто – 206,538 тис. грн, а у сфері надання послуг – 28,239 тис. грн.
Зазначимо, за 9 місяців 2021 року до Управління захисту споживачів звернулося 533 споживача, з них: 323 – з письмовими заявами, 151- на особистому прийомі та з урядової «гарячої лінії» – 59.
Споживачі звертались до управління зі скаргами на якість товарів, робіт і послуг.