«Діджиталізація – це якість послуг, ефективність, зручність та прозорість». – Анатолій Вовнюк

Уже у 2023 році Держпродспоживслужба планує надавати 95% своїх послуг в онлайн-форматі. Про це заявив заступник Голови Держпродспоживслужби з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Анатолій Вовнюк учора, 17 лютого, під час онлайн-зустрічі із представниками територіальних органів, яка була присвячена обговоренню плану цифровізації Держпродспоживслужби на 2021-2023 роки.

У ході зустрічі були представлені ключові напрямки вдосконалення, серед яких:

 ⁃ якість послуг для підприємців та громадян; 

 ⁃ прозорість та протидія корупції;

 ⁃ ефективність внутрішніх процесів; 

 ⁃ підвищення доходів для бюджету; 

 ⁃ захист даних та інтеграція /Дія,партнери/.

Також були проговорені й майбутні проєкти та ініціативи , без яких вже буде неможливо уявити роботу Служби, такі як: експертний висновок на харчовий продукт, ринок у смартфоні, онлайн сертифікат + інтеграція з TRACES, система контролю за інфекціями (EIDSS) та запуск молочного модулю.

Відтак, серед основних векторів цифровізації було названо:

 • автоматизація оформлення та перехід в електронний формат дозвільних документів та сертифікатів;

 • створення інтегрованої платформи реєстрів Держпродспоживслужби та інтеграція з платформою «Дія»;

 • інтеграція з міжнародними системами та партнерами для спрощення експортно-імпортних операцій та підвищення рівня довіри до України;

 • підвищення операційної ефективності роботи служби за рахунок централізації процесів та технічного забезпечення;

 • підвищення рівня аналізу та обробки даних.

Переважну більшість цих ініціатив заплановано втілити у найближчі три роки.

А вже в цьому році запрацює нова онлайн-платформа прийому звернень споживачів та інтегрована платформа реєстрів. Також Держпродспоживслужба буде активно співпрацювати з українським e-сервісом державних послуг, що розробляється Міністерством цифрової трансформації України,  – Дія.