До Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області надійшла на розгляд скарга мешканця м. Нова Каховка щодо якості планшету «Наомі» вартістю 30999гривень, який був придбаний у магазині одного із магазинів знаної торгівельної мережі з продажу мобільних. Під час розгляду скарги спеціалістами Головного управління було з’ясовано, що магазин , в якому споживач придбавав планшет вже закрився , однак звернувшись до одного з керуючих магазином цієї ж торгівельної мережі, скаргу споживача було розглянуто і за результатами розгляду споживачу були повернуті кошти у сумі 30999гривень. Розглядом скарги споживач задоволений.
Споживачу повернуті кошти за неякісний планшет
До Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області надійшла на розгляд скарга мешканця м. Нова Каховка щодо якості планшету «Наомі» вартістю 30999гривень, який був придбаний у магазині одного із магазинів знаної торгівельної мережі з продажу мобільних. Під час розгляду скарги спеціалістами Головного управління було з’ясовано, що магазин , в якому споживач придбавав планшет вже закрився , однак звернувшись до одного з керуючих магазином цієї ж торгівельної мережі, скаргу споживача було розглянуто і за результатами розгляду споживачу були повернуті кошти у сумі 30999гривень. Розглядом скарги споживач задоволений.