З метою покращення організації роботи із зверненнями громадян та роботи контактного центру облаштованого в Нижньосірогозькому районному управлінні Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області 16 грудня 2019 року проведено робочу нараду фахівців Нижньосірогозького районного управління ГУ ДПСС в Херсонській області. В ході проведення наради визначено відповідального за роботу контактного центру – провідний документознавець відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства.

В.о. начальника районного управління ГУ ДПСС в Херсонській області Ларисою Качкаровою, окрему увагу присутніх було акцентовано на нормах Закону України «Про звернення громадян», зокрема щодо вимог до звернень, термінів їх розгляду, відповідальності громадян за подання звернень із викладенням завідомо недостовірної інформації тощо.
З метою широкого інформування населення відомості про функціонування контактного центру, де громадяни зможуть отримати консультації, роз’яснення з питань, що входять до компетенції Держпродспоживслужби, планується розмістити на районному сайті районної газети «Нижні Сірогози. Сіtу». Інформація про контактний центр, відповідні повідомлення будуть направлені до районної державної адміністрації, селищної та сільських рад району для розміщення на інформаційних стендах в приміщеннях відповідних органів влади. На дошці оголошень районного управління також розміщена відповідна інформація.
17.12.2019
В Нижньосірогозькому районі проведено робочу нараду щодо організації роботи контактного центру
З метою покращення організації роботи із зверненнями громадян та роботи контактного центру облаштованого в Нижньосірогозькому районному управлінні Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області 16 грудня 2019 року проведено робочу нараду фахівців Нижньосірогозького районного управління ГУ ДПСС в Херсонській області. В ході проведення наради визначено відповідального за роботу контактного центру – провідний документознавець відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства.
В.о. начальника районного управління ГУ ДПСС в Херсонській області Ларисою Качкаровою, окрему увагу присутніх було акцентовано на нормах Закону України «Про звернення громадян», зокрема щодо вимог до звернень, термінів їх розгляду, відповідальності громадян за подання звернень із викладенням завідомо недостовірної інформації тощо.
З метою широкого інформування населення відомості про функціонування контактного центру, де громадяни зможуть отримати консультації, роз’яснення з питань, що входять до компетенції Держпродспоживслужби, планується розмістити на районному сайті районної газети «Нижні Сірогози. Сіtу». Інформація про контактний центр, відповідні повідомлення будуть направлені до районної державної адміністрації, селищної та сільських рад району для розміщення на інформаційних стендах в приміщеннях відповідних органів влади. На дошці оголошень районного управління також розміщена відповідна інформація.